חדשות בארץ

דובר צה"ל: "אין כרגע הפסקת אש. נערכים לשלבי המלחמה הבאים"

תא"ל דניאל הגרי מסר הצהרה לתקשורת, התייחס לחיזבאללה וגם לסרטון של החטופה הישראלית בעזה. "יהיו סרטונים נוספים. אנחנו נילחם בטרור הפסיכולוגי של חמאס, בו הוא מנסה להציג עצמו כארגון הומני"

דובר צה"ל (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)דובר צה"ל (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התייחס הבוקר (שלישי) ללחימה בדרום וצפון וגם לסרטון שפרסם חמאס, בו נראית צעירה ישראלית השבויה בעזה.

בדבריו, תחילה לגבי למתרחש בגבול הצפון ובמסר אזהרה ללבנון, ברקע פעולות הטרור של חיזבאללה בגבול הצפון, אמר הגרי: "במידה וחיזבאללה יעשה טעות קשה, אנו נגיב בעוצמה מאוד גבוהה. מדינת לבנון צריכה לשאול את עצמה האם היא מסכנת את לבנון עבור מחבלי דעאש בעזה".

בנוגע לסרטון של החמאס בו נראית הצעירה הישראלית, מייה שם, הוסיף דובר צה"ל: "יהיו סרטונים נוספים. אנחנו נילחם בטרור הפסיכולוגי של חמאס, בו הוא מנסה להציג עצמו כארגון הומני, בעוד שמדובר בארגון טרור רצחני".

צה"ל ממשיך לתקוף מטרות של ארגוני הטרור ברצועת עזה והכחיש כי הושגה הסכמה להפסקת אש הומניטרית. "אין כרגע הפסקת אש. נערכים לשלבי המלחמה הבאים וממוקדים בעזה", ציין דובר צה"ל, שאמש הדגיש כי "צה"ל מקדם את המוכנות שלו למלחמה, חטיבות המילואים מבצעות נהלי קרב ואימונים, וכוחות שריון חי"ר והנדסה מתרגלים יחד תקיפות משולבות".

יש לציין כי הבוקר דווחה התקשורת הפלסטינית על כך שהופצו הודעות לתושבים בעזה, לפיהן מוצע פרס כספי של 250 אלף דולרים למי שיביא מידע על מיקום החטופים. בשב"כ ובצה"ל מסרבים לאשר או להכחיש שהם עומדים מאחורי המהלך, או מהם תוצאותיו.

תגיות:מלחמהדובר צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה