חדשות בארץ

3 נפגעים מירי נ"ט לעבר מטולה, לוחמי צה"ל סיכלו חוליית מחבלים

ארבעה מחבלים זוהו מתקרבים לגדר הגבול הצפוני ומנסים להניח מטען, ככל הנראה על מנת ליצור פרצה. ירי בוצע לעבר בתי מטולה והתושבים שעדיין נותרו ביישוב התבקשו לשהות במרחב מוגן

צה"ל בגבול הצפון (צילום: David Cohen/Flash90)צה"ל בגבול הצפון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

(עדכון: 19:25) 

שלושה ישראלים נפגעו לפני הצהריים (שלישי) מירי טיל נ"ט לעבר רכב ביישוב מטולה שבצפון. מצבם של שנייים מהם קל והשלישי מוגדר פצוע בינוני עד קשה. הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל. הם סובלים מפגיעות רסיסים.

בתגובה לירי, טנקים של צה"ל החלו בתקיפת מטרות חיזבאללה בדרום לבנון. מוקדם יותר הודיע צה"ל על חיסול חוליה של ארבעה מחבלים שהתקרבו לגדר בגבול לבנון, באזואר חניתה, וניסו להטמין מטען חבלה. החשד הוא שהם ניסו ליצור פרצה בגבול. דובר צה"ל מסר במקביל כי "בלילה תקפנו עמדות תצפית והכוונה של חיזבאללה. אנו דרוכים וערניים בצפון".

בצהריים נורה טיל נ"ט גם לעבר מוצב צה"ל הסמוך ליישוב מרגליות. לא דווח על נפגעים. על פי צה"ל בוצע ירי גם מנשק קל לעבר מספר נקודות על גדר הגבול. הלוחמים הגיבו בירי ארטילרי לעבר מקורות הירי. אחר הצהריים מסר דובר צה"ל כי שני טילי נ"ט נורו מלבנון בסמוך לקיבוץ יפתח וירי מנשק קל בוצע לעבר מספר מוצבי צה"ל בגבול לבנון. כוחות צה"ל הגיבו בירי טנקים וארטילריה לעבר עמדות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה. אין נפגעים לכוחותינו.

חיזבאללה ניסו גם להחדיר לשטח ישראל כלי טייס בלתי מאויש. דובר צה"ל מסר שכלי הטיס התקרב למרחב האווירי של מדינת ישראל משטח לבנון, ויורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. 

בדרום החל צה"ל לתקוף הבוקר מטרות באזור דרום רצועת עזה, בסמוך לעיר רפיח והתקיפות נשמכו לאורך כל היום. ארגוני הטרור בעזה הגיבו במשך היום בירי טילים לעבר יישובי העוטף, ואחר הצהריים גם לאשקלון וראשון לציון. לא דווח על נזק או נפגעים.

לפנות ערב נורו במספר הזדמנויות מטחים לעבר שדרות, יישובי העוטף ואזור השפלה וגוש דן. דווח על מספר נפילות ופגיעות ישירות במבנים ובתשתית, ללא נפגעים.

תגיות:מלחמהצה"לגבול הצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה