חדשות בארץ

הלילה: ראש מועצת השורא של חמאס חוסל בעזה, צה"ל תקף יעדי חיזבאללה בלבנון

כ-200 תשתיות טרור צבאיות הותקפו ביממה האחרונה ברצועת עזה. צה"ל ושב"כ חיסלו את ראש מועצת השורא של חמאס ברצועה. בתגובה לירי חיזבאללה לעבר שטח ישראל, תקף צה"ל מטרות צבאיות של ארגון הטרור

  • ב' חשון התשפ"ד
תקיפות צה"ל ברצועה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)תקיפות צה"ל ברצועה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

מלחמת "חרבות ברזל", היום ה-11: צה"ל המשיך גם הלילה (שלישי) לתקוף יעדי טרור של החמאס והג'יהאד האסלאמי. במהלך היממה האחרונה הותקפו כ-200 תשתיות טרור צבאיות ברחבי הרצועה.

בין היתר, תקפו מטוסי קרב מפקדות מבצעיות של ארגוני הטרור וחיסלו פעילי טרור. בנוסף, הותקף בנק המשמש את חמאס למימון טרור וכן הותקפו מספר מנהרות טרור תת-קרקעיות בשטח הרצועה.

(קרדיט: דובר צה"ל)

מדובר צה"ל נמסר כי "בימים האחרונים לוחמי זרוע הים תקפו באמצעות חימוש מדויק מספר מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס, הכוללות מפקדות מבצעיות במרכז העיר עזה ומחסנים המכילים אמצעי לחימה".

צה"ל ושב"כ מסרו הלילה על חיסולו של אסאמה אלמזיני, ראש מועצת השורא של חמאס ברצועת עזה. אלמזיני, חבר הלשכה המדינית של חמאס ולשעבר שר החינוך בעזה, היה אחראי על תיק האסירים בחמאס, ובכלל זאת על תיק גלעד שליט, והכווין טרור כנגד ישראל. מוקדם יותר חוסל ראש המודיעין הכללי של חמאס בחאן יונס.

(קרדיט: דובר צה"ל)

בתגובה לירי חיזבאללה לעבר שטח ישראל אתמול, תקף צה"ל הלילה מטרות צבאיות של ארגון הטרור. דובר צה"ל מסר כי המטרות "שימשו להכוונת טרור ותשתיות טרור של ארגון חיזבאללה בשטח לבנון".

(קרדיט: דובר צה"ל)

תגיות:עזהחמאסחיזבאללהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה