חדשות בארץ

ראש השב"כ: "לא הצלחנו לייצר התרעה שתאפשר לסכל את המתקפה. האחריות על כך היא עליי"

רונן בר שיגר איגרת לעובדים השירות, ולקח אחריות אישית על אי מניעת המתקפה הרצחנית של חמאס: "יהיה זמן לתחקירים. עכשיו נלחמים"

רונן בר (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)רונן בר (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

ראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר, פנה היום (שני) באיגרת לעובדי השירות ונטל אחריות על אי מניעת מתקפת החמאס לפני עשרה ימים.

בר כתב: "למרות שורה של פעולות שביצענו, לצערי בשבת לא הצלחנו לייצר התרעה מספקת שתאפשר לסכל את המתקפה. כמי שעומד בראש הארגון, האחריות על כך היא עליי. יהיה זמן לתחקירים. עכשיו נלחמים".

עם תחילת המתקפה יצאו לא מעט עובדי השירות לשטח, ועשרה מהם נפלו בקרבות מול מחבלי החמאס. על כך כתב בר: "אנשינו גילו גבורה, עוז ורוח לחימה. הכוחות התפרסו בזירה ועברו מקרב לקרב, אל מול עשרות מחבלים. איבדנו עשרה מאנשינו הטובים ביותר, נפצעו רבים מאיתנו, אנשי השירות איבדו את קרוביהם. אינספור סיפורי גבורה, חתירה למגע ללא היסוס. כלל עובדי הארגון הגיעו ליחידות, חפ"קים נפתחו, צוותים ייעודיים הוקמו. כל מי שנשא נשק ירד להילחם. הלוחמים יוצאים לטקילה בסיום הלוויה, החוקרים מביאים מודיעין ממחבלים שנתפסו, הרכזים בשטח עברו מלחימה לאיסוף. המשולש המודיעיני חדור מטרה ומייצר מודיעין".

ראש השב"כ הוסיף כי כבר ביום הראשון ללחימה הוקם מערך מיוחד, בשיתוף עם צה"ל, לאיתור, זיהוי וריכוז מאמץ להשבת חטופים ונעדרים, כמו גם צוותים ייעודיים שונים, על פי תכליות הלחימה.

"אנחנו מצויים במלחמה, לא בסבב. סבב מנצחים בתמונת ניצחון ובשקט, מלחמה מסיימים בהכרעה ובשינוי המצב. אין מגבלת גבול, אין מגבלת זמן. עד הסוף. עובדי השירות פרוסים כעת בכל הארץ ומחוצה לה, מגינים עם צה"ל והמשטרה על הגבולות ומעבירים את המערכה בצורה מדורגת למגרש של היריב", סיכם בר.

תגיות:מלחמהשב"כרונן בר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה