הסברה ישראלית

הבחורה שמעמידה את תומכי החמאס בעולם במקומם: "קוראים לעצמכם אנושיים?"

בחורה בשם עינב אביזמר פרסמה סרטון הסברה שמסביר בצורה מאוד חדה מי עומד מאחורי ארגון חמאס, ואיזו טעות עושה מי שתומך בהם

  • א' חשון התשפ"ד
אא

בחורה בשם עינב אביזמר פרסמה סרטון הסברה שמסביר בצורה מאוד חדה מי עומד מאחורי ארגון חמאס, ואיזו טעות עושה מי שתומך בהם.

בסרטון שכבר הגיע לאלפי צפיות ברשת, פונה אביזמר אל תומכי החמאס בצורה לגלגנית ואומרת להם באנגלית רהוטה: "או, שלום לכם אוהבי חמאס. אני לא יודעת, הייתם כל כך שמחים. הרעתם בכל מקום כשראיתם את הטבח בישראל. 

"עכשיו אתם אומרים שזה לא קרה? אתם יודעים שאלו האנשים שלכם שפרסמו את זה, נכון? מה קרה? הבנתם שכל העולם סוף סוף רואה בדיוק מי אתם? לא אנושיים, ללא מוסר, תומכי רוצחים?!

"ואתם קוראים לעצמכם אנושיים? כן, ראינו את הזוועות שקרו בישראל, את הטבח הנורא בנשים וילדים, גברים וזקנים, ואת הגופות לאחר שעברו עינויים קשים. אנושיות יצאה מהבניין. אנחנו ה'קווירים' בעד פלסטין. אנחנו רוצים לשחרר את פלסטין. אנחנו רוצים שכולם יהיו חופשיים, ויחגגו את הזהות והמגדר שלהם", היא אומרת, בצורה לגלגנית כמובן. 

והנה באחת היא עוברת לנימה רצינית, ואומרת: "תקשיבו! ביום שבו תשחררו את פלסטין, אגב, זה לא יקרה. זה היום שבו עדיף שתברחו בחזרה לארון שלכם, חברים. אתם שמתיימרים להיות בעד זכויות אדם ומניפים את הדגל שלכם כדי לתמוך בחמאס, וואוו, אתם אפילו לא טיפשים. זה יהיה עלבון לטיפשות. זו קריאה לאנשים באמריקה, באירופה, באסיה, ואתם האוסטרלים - חמאס משתמש בכם, בפוליטיקלי קורקט שלכם, ובתנועת הWOKE שלכם - נגדכם. 

"הם משתמשים באידיאולוגיה התמימה שלכם בזמן שהם לא חולקים איתכם את אותו המסר והערכים. והאמת היא שזה מצחיק. כי בשם הרצון לתת לכל אחד להביא את עצמו לידי ביטוי - בשם גיוון הדעות כי אנחנו צריכים להכיר בזכויות אדם, אתם נותנים לגיטימציה לדבר ההפוך. אתם נותנים לגיטימציה לטרור".

תגיות:חמאסטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה