חדשות בעולם

מבוכה בצרפת: צחק בזמן דקת הדומיה לישראל והושעה מתפקידו

בתקשורת הצרפתית תקפו את שחקן הכדורגל: "לא הצליח לתת כבוד ברגע שהיה צריך לתת אותו לאותם קורבנות חפים מפשע". רק בשבוע שעבר פוטר עיתונאי בארה"ב לאחר שתמך בפלסטינים

  • א' חשון התשפ"ד
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בזמן שהמלחמה מתפתחת גם לאזור הצפון וברוב העולם מגנים את חמאס על הרצח האכזרי, יש מי שעסוק בדברים אחרים ומנסה להקל ראש בטבח הנורא. נבחרת צרפת בכדורגל שיחקה השבוע מול נבחרת הולנד, כשלפני המשחק החליטה ההתאחדות הצרפתית לערוך מחווה לישראל, באמצעות דקת דומיה - אלא שאירוע שהתרחש על המגרש גרם לסערה.

שחקן נבחרת צרפת, ז'אן קלר טודיבו, צחק על הספסל בדקת דומייה שהוקדשה לאירועים הקשים בישראל. בתקשורת הצרפתית זעמו על השחקן ואף ביקרו אותו על כך. הוא לא שותף במשחק ובתקשורת קראו למאמן, דידייה דשאן, להדיחו מיידית מסגל הנבחרת. "זה סקנדל", נכתב בתקשורת. "הוא צחק בזמן דקת הדומיה. דשאן צריך עכשיו להתעסק בפרשייה חדשה". עוד נכתב: "טודיבו לא הצליח לתת כבוד ברגע שהיה צריך לתת אותו לאותם קורבנות חפים מפשע".

בשבוע שעבר עיתונאי בארה"ב פוטר אחרי שכתב פוסט נגד מדינת ישראל. מדובר בג'קסון פרנק, כתב המכסה את קבוצת הכדורסל של פילדלפיה סיקסרס מליגת ה-NBA. פרנק הביע תמיכה בעם הפלסטיני בעקבות ציוץ של מועדון הכדורסל שתמך בישראל. בחשבון הרשמי של הקבוצה עלה פוסט, בו נכתב: "אנחנו לצד ישראל, ומצטרפים אליהם באבלם על מותם של מאות חפים מפשע על ידי טרוריסטים של חמאס".

פרנק צייץ מחדש את הפוסט וכתב: "הפוסט הזה מסריח! סולידריות עם הפלסטינים, תמיד". כלי התקשורת שמעסיק אותו  הודיע מיד כי הוא מושעה. "מר פרנק כבר לא מועסק אצלנו, אנחנו עומדים לצד כל אלה שהמומים ונסערים מההתקפות האלימות על ישראל ומותם של אזרחים של חפים מפשע", נמסר מהעיתון.

תגיות:כדורגלצרפתמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה