חדשות בארץ

מטענים, מוקשים, מפות ונשק רב: צה"ל מציג את השלל שנתפס על המחבלים

כמויות הנשק, בחלקו תוצרת צפון קוריאה ואיראן, בלתי נתפסות, ומצביעות על כך שהמחבלים תכננו להישאר בשטח ישראל זמן ממושך. הם הגיעו מצוידים במפות ובתוכניות מבצעיות, שמוכיחות את התכנון המדויק

אמל"ח שנתפס אצל מחבלי החמאס (צילום: דובר צה"ל)אמל"ח שנתפס אצל מחבלי החמאס (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל הציג היום (ראשון) את שלל הרב שנתפס אצל המחבלים, שחוסלו בלחימה ביישובי העוטף. כמויות האמל"ח הנרחבות מצביעות על תוכניתם של המחבלים לשהות ממושכת בתוך שטח ישראל.

עד כה, נאספו ביחידת איסוף מסמכים ושלל טכני וביחידת יהל"ם מאות מסמכים ותעודות, מאות מכשירי סלולר, אמצעי קשר ומצלמות, מידע מודיעיני לכלל הכוחות, חוברות הפעלה למחבלי חמאס, תוכניות מבצעיות, טלפונים לווייניים, דרכי קשר ומספרים מוצפנים של ארגון הטרור. זאת בנוסף למאות כלי נשק, טילים נגד טנקים ומסוקים, מטעני חבלה ומוקשים. חלק מאמצעי הלחימה הוא תוצרת איראן וצפון קוריאה, וחלקו מייצור עצמי.

על פי צה"ל, בין המסמכים נמצאו פקודות תקיפה מפורטות על קיבוצי עוטף רצועת עזה, "הממחישות ומדגישות את התכנון של חמאס למתקפת טרור וזוועות כלפי אזרחים וחיילים כאחד". בנוסף, נמצאה חוברת ובה פירוט סדר הכוחות שלקחו חלק במסגרת מתקפת הטרור, פעולות התיאום, שלבי המתקפה ומילות הקוד. סעיף אחד מתאר את הטיפול וההחזקה של בני ערובה ביישובי העוטף. 

בצה"ל סיפרו שכוח מגדוד 202 מצא על גופת מחבל חמאס בשטח ישראל תוכנית מפורטת של מתקפת הטרור על קיבוץ עלומים, הוכחה נוספת לתכנון הפשיטה המחרידה על אזרחי ישראל שהוביל ארגון הטרור.

תגיות:חמאסאמל"חצה"למלחמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה