חדשות בארץ

המרכז הרפואי הדסה: הושעה רופא שהביע תמיכה בחמאס

הרופא, תושב חברון, יעמוד בפני שימוע לפני פיטורין. המשטרה עצרה עשרות ערבים ישראלים שהביעו תמיכה בארגון הטרור, בהם אחד שהעלה תמונות המבזות את חיילי צה"ל

תפיסת נשק אצל מחבלים ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)תפיסת נשק אצל מחבלים ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)
אא

(עדכון: 17:05)

המרכז הרפואי הדסה מסר אחר הצהריים (ראשון) כי רופא שהביע תמיכה בחמאס ברשתות החברתיות הושעה לאלתר, עד לעריכת שימוע לבחינת הפסקת פעילותו בבית החולים. בנוסף, הודיעו בהדסה למנהל האזרחי על הקפאת אישור הכניסה לישראל של הרופא, תושב חברון.

מדובר ברופא קרדיולוג מחברון שסימן לייק לפוסט בפייסבוק, בו פורסמה קריאה לפיה מוחמד דף הוא "הנציג הלגיטימי היחיד של העם הפלסטיני".

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "לאור המצב הנוכחי בו מצויה המדינה במלחמה, רופא שהביע לכאורה תמיכה ברשתות החברתיות עם גורמים שהפרו כל כלל בסיסי של הגינות אנושית, הושעה מהדסה לאלתר עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת פעילותו בהדסה".

המשטרה ממשיכה לבצע מעצרים של אזרחים ישראלים, מרביתם ערביי ישראל אך גם מספר יהודים, שמפרסמים קריאות הסתה נגד חיילי צה"ל או מביעים תמיכה בחמאס.

שוטרי המחוז הצפני עצרו מאז החלה המלחמה מעל ל-30 חשודים, בהם בין היתר משפיעני רשת, עובדי הוראה ועורך דין. החשודים נחקרו כל אחד על פי המיוחס לו בגין פרסומים ופעילות במדיות השונות, בהם הביאו תמיכה בטרור, הזדהות עם ארגון חמאס והתבטאו נגד מדינת ישראל.

שוטרי מחוז מרכז עצרו היום תושב טייבה, בן 20, בחשד שתלש והשחית את את דגל המדינה שהיה תלוי על רכב כיבוי אש והשחית אותו. בטייבה נעצרה אמש גם  תושבת העיר, בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות ובהתאם לממצאי החקירה הוגשה נגדה היום הצהרת תובע בגין עבירות אלו. החשודה, בת 23, פירסמה דברי הסתה והזדהות עם ארגון טרור, זאת על רקע המלחמה המתנהלת בדרום הארץ ובזמן ששימשה כגננת בהוד השרון. תושב טייבה נוסף, בן 44, נעצר לאחר שהעלה לרשתות החברתיות סרטון הקורא לבצע פיגועים בערי ישראל.

בירושלים נעצרו מורה תושבת מזרח ירושלים, וגם עובדת לשעבר בעירייה, ואחות בבית החולים בבירה. שלושתן בגין הבעת תמיכה בחמאס.

בעיר רחובות נעצרו שני עובדי סופּרמרקט, תושבי רמלה, בחשד להסתה, בשל פרסום סרטון בו קראו להשמיד את ישראל ולפגוע ביהודים. בכפר קאסם נעצר קטין מבן 14 בחשד להסתה ותמיכה בחמאס. אימו נעצרה בחשד לתקיפת שוטרת וקריאת קריאות גזעניות. הקטין חשוד ששיתף פוסט של החמאס, ובו סרטון המהלל ומשבח את מתקפת המחבלים בשבת שעברה.

בנוסף, עצרו שוטרי משטרת אילת תושבת העיר, המוכרת כפעילה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, לאחר ששיתפה פוסט המאשים את ישראל בפגיעה בפלסטינים בעזה ובאחריות לפתיחת המלחמה. תושב רעננה נעצר בגין פרסום פוסט בפייסבוק, המבזה את הנשים תושבות יישובי עזה ואת הצעירות שהשתתפו במסיבה בעוטף, ואשר נחטפו לעזה.

צה"ל ממשיך במבצע מעצרי פעילי החמאס ביו"ש

לוחמי צה"ל ואנשי השב"כ עצרו הלילה 33 פעילי חמאס ברחבי יו"ש. כמו כן, הוחרמו בכפר יעבד מעל 50 אלף שקלים שהיו מיועדים לטרור. בפעילות שבוצעה בכפר תל נתפסו אמצעי לחימה רבים,

מתחילת המלחמה נעצרו כ-330 מבוקשים ברחבי יו"ש ולמעלה מ-190 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

תגיות:מלחמהמעצרים ביו"שהסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה