חדשות בארץ

אביגדור קהלני ללוחמים: "זה או הטרוריסטים – או אנחנו"

גיבור ישראל קרא ללוחמי צה"ל שלא לגלות רחמנות כלפי הטרוריסטים: "אם אתם חוששים מבית ממולכד – שימו לבנה למטה ותפוצצו את כל הבית"

  • כ"ו תשרי התשפ"ד
קהלני (צילום: David Cohen/Flash90)קהלני (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

גיבור ישראל, תא"ל במיל' אביגדור קהלני, קורא ללוחמי צה"ל להפגין נחישות ולא להסס בלוחמה הקרקעית הצפויה מול ארגוני הטרור ברצועת עזה ולא לגלות רחמנות כלפי הטרוריסטים: "תמחקו כמה שניתן – עד שיעצרו אותנו".

בריאיון לאלדד יניב וכנרת בראשי בגלי ישראל אמר קהלני: "עברנו טראומה קשה. אני גדלתי עם תמונות מהשואה, והזדעזעתי כל פעם איך משפחה יהודית מסתתרת מאחורי דלת והנאצים פותחים את הדלת ושוחטים את כולם. עכשיו היה אותו דבר".

"אנחנו הולכים למערכה קשה", הוסיף קהלני. "זה הם – או אנחנו. לקראת הכניסה הקרקעית לעזה, שסביר להניח שזה מה שיקרה, אני אומר לחיילים: תפסיקו להיות גיבורים, אל תיכנסו מחדר לחדר, לבית ממולכד. אם אתם חוששים מבית ממולכד – שימו לבנה למטה ותפוצצו את כל הבית. א-ל נקמות ה'!".

"תזכרו מה עשו חלאות האדם האלה, שזה יהיה כל הזמן מול העיניים שלכם כשאתם מגיעים לעשות מה שאתם צריכים לעשות. אם תהיו רחמנים – אנחנו לא נישאר פה. תמחקו כמה שניתן, עד שיעצרו אותנו – וברור לי שיעצרו אותנו", סיכם קהלני.

תגיות:מלחמהרצועת עזהאביגדור קהלני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה