חדשות בעולם

הפתעה בטהרן: אוהדי נבחרת איראן שרים בגנות דגל פלסטין

דווקא בימים אלה, בהם נחשדת איראן כמי שסייעה לחמאס, בקרב אוהדי הכדורגל ממש לא משתפים פעולה עם השמחה לאיד. דגל שהוצב באיצטדיון זכה לשריקות בוז

  • כ"ו תשרי התשפ"ד
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המלחמה בישראל נמשכת. צה"ל נלחם בגזרה הדרומית וער גם למתרחש מצפון. ישראל ספרה כבר מאות נרצחים ובעולם הערבי, אולי מלבד איחוד האמירויות שגינתה את האירוע, חגגו ברחובות.

דווקא בימים אלה, שבהם מואשמת איראן כמי שסייעה לחמאס, בקרב אוהדי הכדורגל ממש לא משתפים פעולה עם השמחה לאיד. סרטון מפתיע שפורסם בכלי התקשורת באיראן אתמול (שלישי), מציג גרסה אחרת לגמרי ממה שמראים בתקשורת. במשחק כדורגל במדינה, נשמע הקהל המקומי כשהוא קם על רגליו ומוחה, תוך קריאות נגד דגל פלסטין שהוצג באיצטדיון. האוהדים קיללו במחאה את השלטון שדאג להציבו שם.
הסיפור הזה, של מרד, אינו זר. בעבר נשמעו קריאות של אזרחים איראנים רבים נגד השלטון, אבל כעת הם יוצאים בקול זעקה נגד מי שהעז לתלות את דגל פלסטין כאות הזדהות עם חמאס.

השיר שהושמע באיצטדיון הוא חלק ממחאה של האוכלוסיה נגד המשטר ונגד השקעה כספית עצומה בטרור, זאת בזמן שהמדינה מפקירה את האזרחים שסובלים מעוני. "אם אתם רוצים להבין את הסנטימנט האמיתי של האיראנים במדינה, פשוט תבקרו באצטדיון כדורגל", נכתב באחד הציוצים שפורסם לצד הסרטון.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה