חדשות בארץ

גלנט: "שחררתי את כל המעצורים. הורגים את כל מי שנלחם בנו, משתמשים בכל האמצעים"

שר הביטחון נפגש עם לוחמי צה"ל ומפקדי פיקוד דרום ואוגדת עזה לפני שסייר בקיבוץ בארי. הוא הודה לחיילים על הלחימה והוסיף: "החמאס רצה שינוי בעזה, לכם תהיה את הזכות להפוך עליו את הגלגל"

שר הביטחון היום בעוטף עזה (צילום: משרד הביטחון)שר הביטחון היום בעוטף עזה (צילום: משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום (שלישי) בעוטף עזה והגיע למפקדת אוגדת עזה במחנה רעים, שם קיים הערכת מצב עם מנכ"ל משרד הביטחון האלוף (במיל׳) אייל זמיר, מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן, מפקד האוגדה תת-אלוף אבי רוזנפלד ומפקדי החטיבות המפקדים על הכוחות בשטח.

בהמשך, הגיע גלנט לקיבוץ בארי, סייר בין הבתים ובסמוך לחדר האוכל של הקיבוץ, נפגש עם לוחמי שלדג, צנחנים ויחידות נוספות שלחמו בגזרה, ושיבח אותם על פעולתם.

בשיחות עם לוחמים באוגדת עזה ובקיבוץ בארי אמר להם גלנט: "לחמתם באומץ רב ופעלתם ברוח צה״ל בדיוק כפי שצריך לפעול. עמדתם בגבורה בקו הראשון, פגעתם במחבלים רבים והצלתם חיים. אתם ראיתם בעיניים מול מה אנחנו נלחמים - מול חיות אדם – דעא"ש של עזה. בזכות הפעולה ההרואית שלכם במשימת הגנה, תהיה לכם את הזכות לשנות כאן את המציאות. אתם ראיתם את המחירים, ואתם תזכו לראות את המהפך. החמאס רצה שינוי בעזה, זה ישתנה ב-180 מעלות ממה שחשב. הם יצטערו על הרגע הזה – עזה לא תחזור להיות מה שהייתה".

שר הביטחון הוסיף: "ראיתי הרבה לוחמים ואני מבין מה עבר עליכם. כלוחם שראה חברים שנופלים בקרב אני מבין את העצב, את הכעס. לא יהיה מצב שילדים ישראלים נרצחים בשדות והחמאס ימשיך להתקיים, שחררתי את כל המעצורים. הורגים את כל מי שנלחם בנו, משתמשים בכל האמצעים. מי שבא כדי לערוף ראשים, לרצוח נשים, ניצולי שואה, אנחנו נחסל אותו בשיא הכוח וללא פשרות. מה שראינו ביישובים היה טבח, בקרבות - אתם ניצחתם. אנחנו סומכים עליכם ובזכות צה"ל מדינת ישראל מתקיימת. אנחנו נחזור לכאן, לבארי, בעוד כמה חודשים, והמצב יהיה אחרת. אנחנו ניישב את הקיבוץ עד המטר האחרון, ומה שהיה בעזה לא יהיה".

צה"ל ממשיך לתקוף בעזה בעוצמה רבה גם הערב. בתוך שטח ישראל נעשות פעולות לאיתור ונטרול מחבלים, שמספרם ככל הנראה נמוך מאוד. דובר צה"ל מסר כי "לוחמי צה"ל חיסלו הערב שני מחבלים במרחב קיבוץ מפלסים. נערכות סריקות אחר מחבל נוסף".

תגיות:מלחמהצה"ליואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה