חדשות כלכלה

שופרסל הודיעה: מגבילים רכישת מוצרים בסיסיים. כמה מים וחלב תוכלו לקנות?

החברה הודיעה כי על מנת לעמוד בביקושים הרבים של הלקוחות, היא מגבילה את כמויות הרכישה של מוצרים בסיסיים. כמה ביצים תוכלו לקנות, מה יקרה ללחם ומתי כל זה ייפסק?

  • כ"ה תשרי התשפ"ד
אא

אפקט המלחמה: על מנת לעמוד בביקושים הרבים של הלקוחות, קבוצת שופרסל מודיעה על הגבלת רכישה של מוצרי מזון בסיסיים. ההודעה ניתנה לאחר שאתמול הודיע פיקוד העורך כי הוא ממליץ להצטייד במוצרים בסיסיים לטווח של שלושה ימים, בהם בקבוקי מים – כשלושה ליטר לאדם.

הבוקר, לאור התורים הארוכים בסופרים, הודיעה שופרסל כי היא מגבילה את הכמויות. מעכשיו, ניתן לרכוש מים בכמות מוגבלת - עד 2 שישיות של ליטר וחצי. גם על הביצים תחול הגבלה: יהיה אפשר לרכוש תבנית של 30 יחידות או 2 תבניות של 12 יחידות. לגבי חלב מפוקח – יהיה אפשר לרכוש עד 3 יחידות. לחם מפוקח מוגבל לכמות של 2 יחידות.

מנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן: "מתוך אחריות כלפי כלל הלקוחות, ובשל עומסים כבדים, קשיי אספקה ומחסור חלקי במוצרים בסניפים, החלטנו להגביל רכישה של מוצרי מזון בסיסיים כדוגמת מים, ביצים, לחם וחלב. אנו עושים את כל המאמצים לתת מענה ושירות מלא לכלל הלקוחות שמגיעים לסניפים כדי לאפשר לכולם לרכוש את המזון והציוד הדרוש להם, ובמקביל פועלים להזרים ללא הפסקה סחורה נוספת לסניפים".

בשופרסל הבהירו כי הסניפים יפעלו באופן מלא ברחבי הארץ והם ערוכים עם מרחבים מוגנים לשעת הצורך.

תגיות:שופרסלמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה