חדשות בארץ

מעיין אדם בדמעות על אחותה הי"ד: "בטוחה שהיא פחדה נורא, מסכנה שלי"

מפל (27) הי"ד נרצחה בידי חמאס. אחותה, אשת התקשורת מעיין אדם, ביקרה: "למה אנחנו נלחמים כמו במלחמת יום כיפור, אם לא פחות? פרל הארבור היה משפיל פחות"

  • כ"ה תשרי התשפ"ד
(צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)(צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)
אא

3 ימים חלפו מתחילת התופת בישראל. מעל 900 אנשים נרצחו ויותר מ-2,000 פצועים נמצאים בבתי החולים. אמש (שני) התברר כי מפל אדם, אחותה הקטנה של אשת התקשורת מעיין אדם, נרצחה על ידי חמאס בקיבוץ רעים. מפל (27) הי"ד שירתה שש שנים בצה"ל והייתה קצינה. היא השתחררה לפני כשנתיים.

"בצהרי יום שבת, מול הנוף הפסטורלי הזה, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה", כתבה אחותה הגדולה מעיין. "שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה".

בראיון לחדשות 12 סיפרה אדם על מה שאירע לאחותה ולבן זוגה רועי: "זרקו עליהם רימון, אז הם חטפו קצת רסיסים ונכנסו מתחת למשאית ושיחקו אותה מתים. הדם כנראה שיחק לטובתם. הוא הגן עליה וסיפר שהיא הייתה גיבורה ובקור רוח. אני לא בטוחה שהוא אומר לי את האמת, אני בטוחה שהיא פחדה נורא, מסכנה שלי. אנחנו בצד של המשפחות שיודעות שנייה אחרי שנייה מה קרה שם, מה היו המילים האחרונות שלה, מה הייתה התמונה האחרונה שלה, ועדיין אנחנו בין תקווה לסוף העולם. אנחנו בין חיים למוות, כי לא זיהו אותה וכשאני מתקשרת ובודקת את התהליך הוא איטי, מיושן ולא נכון לסיטואציה.

"כנראה שעוד שבוע אנשים יהיו ב'גיהינום' הצרוף שאנחנו נמצאים בו. זאת אומת הסטארט אפ. כל הגופות מצולמות, כל המשפחות מסרו תמונות, אני מבינה שיש מקרים קצת יותר חריגים של גופות שהגיעו במצב שקשה לזהות אותן, אבל הרוב זה ילדים שחטפו כדור. מה הבעיה להביא את הטכנולוגיה, לפתוח את הראש? אני אעמוד שם מחר בבוקר אם יפתחו לי את הבסיס הזה שבו נמצאים כולם. בסטורי אחד מאה צלמים יתגייסו לדבר הזה אם צריך, אנשים מחפשים מה לעשות. קרוב משפחה, היה שוטר 40 שנה, התקשר למשטרה אמרו לו 'לא צריכים אותך'. יש מתנדבים, אנשים מוכשרים, הייטק, מוחות מטורפים. למה אנחנו נלחמים כמו במלחמת יום כיפור, אם לא פחות?".

לקראת סיום הראיון פנתה אדם למשפחות שאיבדו את יקיריהן וכתבה: "אני מרשה לעצמי לדבר בשם כל מי שנמצא בתוך השכול הלא ברור הזה עכשיו - יש לנו ציפייה שהאיום של חמאס לא יהיה הרתעה לחמש שנים או עשר שנים - שהוא יוסר לצמיתות. אני שומעת את הפובליציסטים אצלכם באולפנים מדברים 'לא לפעול מהבטן'. פרל הארבור היה אירוע פחות משפיל ממדינה שהחלק הדרומי שלה נכבש על ידי מחבלים עם אופניים".

תגיות:מלחמה בדרוםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה