חדשות בארץ

נתניהו לראשי הרשויות בדרום: "רק התחלנו. הולכים לשנות את המזרח התיכון"

בשיחה עם ראשי הרשויות בדרום, ביקש מהם ראש הממשלה להמשיך ולעמוד איתן: "נהפוך כל אבן כדי לסייע לכולכם". נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר בבית החולים סורוקה ושיגר מסר מעודד: "אף אחד לא יוכל לנו. עם ישראל חי"

  • כ"ד תשרי התשפ"ד
נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/POOL )נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/POOL )
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שני) עם ראשי רשויות בדרום, וביקש מהם להמשיך ולעמוד איתן במהלך המערכה נגד חמאס.

בשיחה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש עיריית אופקים איציק דנינו, ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, ראש מועצת אשכול גדי ירקוני, ראש מועצת חוף אשקלון איתמר רביבו וראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חג'ג'.

"אנחנו בעיצומה של מערכה", אמר נתניהו לראשי הרשויות. "אני יודע שעברתם דברים נוראיים וקשים. מה שחמאס יעבור יהיה קשה ונורא. אנחנו כבר בתוך המערכה ורק התחלנו בה".

"ההנהגה שלכם חזקה מאוד בימים הקשים האלה. זה ייקח זמן ודרושה עמידה חזקה בימים הקשים הקרובים. המדינה תהפוך כל אבן כדי לסייע לכולכם. אני מבקש מכם לעמוד איתן כי אנחנו הולכים לשנות את המזרח התיכון. אני מחבק אתכם ואת התושבים – כולנו אתכם ואנחנו ננצח אותם בכוח, הרבה מאוד כוח".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הגיעו היום לבית החולים סורוקה בבאר שבע, בו מאושפזים כ-140 פצועים. השניים ביקרו במחלקת טיפול נמרץ כללי, בה מאושפזים פצועים במצב קשה.

בסיום הביקור אמר הנשיא: "סיימנו עכשיו ביקור בבית החולים סורוקה. ביקרנו פצועים מיחידות צה"ל השונות, אזרחים, פצועים קשה, אחרי ניתוח. פגשנו משפחות".

"אם יש את נפשך לדעת, אמר ביאליק, להבין מהו החוסן הישראלי, מהי הגבורה הישראלית – זה לעבור חדר חדר ולפגוש פה את האנשים. לעבור בכל השטח ולראות את הישראלים מתגייסים בהמוניהם, עם לב ענק, שליחות, אחדות ולכידות".

"המסר שיוצא מכאן – אף אחד לא יוכל לנו", הצהיר הרצוג. "אני יודע שזה קשה, זה כואב, הבשורות, ההתראות. אין ספק. זה חלק מהמערכה. רוצים להפחיד אותנו. רוצים לערער את ביטחוננו. אבל כשאתה פוגש פה את הרופאות והרופאים, האחיות, את המשפחות, האימהות, בנות הזוג, הילדים – אתה רואה מה זה עם. עם שלא מוכן לקבל את זה יותר. עם שילחם עד שינצח. עם שחייליו נמצאים בחזית וימגרו את האויב. עם שמזהיר לאויב מנגד – לא ילך לך בשום אופן. עם ישראל חי".

תגיות:מלחמהיצחק הרצוגבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה