חדשות בארץ
הוחזק כבן ערובה וניצל בנס: "לא יודע להסביר איך יצאנו בחיים"
"המחבלים חיטטו בארון וראו שהבן שלי שוטר, פחדתי שיירו בנו": דוד ואשתו הוחזקו כבני ערובה בבית באופקים, כשלנגד עיניהם מתרחש קרב יריות בין המחבלים וכוחות המשטרה
- הידברותלמעקב
- כ"ד תשרי התשפ"ד||עודכן

(קרדיט: כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



