חדשות בארץ

"אין אספקה של אוכל ולא מטבח פעיל": עשרות יוזמות לאיסוף מוצרים לחיילים

עשרות בקשות לתמיכה בעורף ובחיילים, עשרות יוזמות מרגשות, חלקן של אנשים פרטיים וחלקן של מנהלים קהילתיים – עם ישראל מתגייס לטובת החיילים בשטח. מי כעמך

אא

עם ישראל מתגייס בהמוניו לעזור לחיילים שיצאו לשטח בעיצומו של חג, ללא בגדים ומוצרים בסיסיים. חלקם נמצאים במוצבים ללא מוצרי מזון ושתיה. "אנחנו מארגנים להם עכשיו אספקה חמה. כל מי שיכולה לבשל, לאפות, לקנות שתיצור איתי קשר ונעביר להם היום אחה"צ", כך כתבה פעילה באחת הקבוצות, וצירפה את מספר הטלפון והכתובת לאיסוף. משפחות רבות נידבו את ביתם להיות נקודות איסוף עבור המוצרים בטרם הם נשלחים לחיילים בשטח.

הודעות דומות נשלחות בקבוצות: "קבלנו המון פניות מחיילים בודדים שחסר להם ציוד בסיסי, חלקם רק הרגע השתחררו והוקפצו למילואים". ההיענות לבקשות, ברוך השם, גדולה ומבורכת.

היוזמות מתחלקות לסוגים שונים. ישנם כאלו שמארגנים קנייה קבוצתית, וישנן יוזמות לאיסוף מוצרים. כך או כך מדובר בהתגייסות מבורכת של עם ישראל למען החיילים שמוסרים נפשם בשטח. וכך כותבת אחת הפעילות: "כל מי שנדבו לבו ומתאים לו מוזמן להעביר אלינו בשעות הקרובות מוצרי מזון ארוזים וסגורים, מוצרי היגיינה סגורים – סבונים, שמפו, דאודורנטים, טישויים, מגבונים וציציות".

לפי המארגנים, החבילות יעברו כבר בימים הקרובים, ובעזרת השם ייתרמו להעלאת המורל ורוח הלחימה של החיילים.

תגיות:צה"לאיסוף מוצרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה