חם ברשת

השחקנית גל גדות: "מאות נרצחו והלב כואב. מתפללת עבור אלה שסובלים מכאבים"

הרשת לא נותרה אדישה לרצח המתועב. הזמר איתי לוי: "מאחל לשובם בשלום של כל השבויים". הרבנית ימימה מזרחי אמרה למתפללות: "המלחמה הזו היא מלחמה בנשים. אשתו זו ביתו. פלישה לבית זו פלישה אל הנשיות, אל האמהות, אל המרחב המוגן"

  • כ"ג תשרי התשפ"ד
(רקע: Yossi Aloni / Flash90, תמונה גל גדות: shutterstock)(רקע: Yossi Aloni / Flash90, תמונה גל גדות: shutterstock)
אא

המלחמה בישראל, במסגרתה נרצחו מאות בני אדם על ידי מחבלים ועוד עשרות נלקחו בשבי, הובילה גם לתגובות רבות מצד זמרים וידוענים. המטרה היא כמובן להרים את מצב הרוח הלאומי בעקבות המלחמה, למרות שחלקם חווה את המלחמה מקרוב.

אושיית הרשת קארין קליינברג, שומרת שבת ותושבת העיר שדרות, כתבה פוסט זועם. "ממשלת ישראל, הפקרתם את תושבי הדרום למות", היא הסבירה את שעבר עליה אתמול. "בומים משמונה בבוקר, שוטרי העיר בקרב יריות, תחמושת שנגמרה, ירי בכל עבר וצעקות להיכנס לבתים. במשך שעות אין כאן גדוד, נחטפים ונשחטים. פריצת מחסום, פריצת גדר, צבע אדום וטילים מעל הראש שלנו, ריצה לממ"ד עם התינוק שלנו. הראש והלב מלאים בעדכונים ובפחד. ריבונו של עולם, איזה עונש עונש כבד עלינו".

מנגד, הרב שמואל אליהו, רבה של צפת, קיים תפילה מקוונת ובה הרבנית ימימה מזרחי שוחחה עם המתפללות. "צריך להבין שהמלחמה הזו היא מלחמה בנשים", אמרה. "מפני שאשתו זו ביתו. פלישה לבית זו פלישה אל הנשיות, אל האמהות, אל המרחב המוגן, אל הרחם. אני קודם כל רוצה לשלוח מכאן חיבוק ענק לכל הנשים שסוככו על ילדיהן בקור רוח, המציאו מילים משום מקום להרגיע - אפילו כשהן עצמן נמסו מפחד".

השחקנית גל גדות כתבה: "מאות ישראלים נרצחו ועשרות נשים ילדים וזקנים הוחזקו כבני ערובה בעזה, על ידי חמאס. הלב שלי כואב. מתפללת עבור כל אלה שסובלים מכאבים".

הזמר איתי לוי ביטל הופעה שהייתה אמורה להיערך מחרתיים (שלישי) וכתב: "אני שולח את תנחומיי לכל משפחות הנרצחים ויקיריהם, מחזק את הפצועים המשפחות, ומאחל לשובם בשלום של כל השבויים. כמובן שהחלטתי לדחות את ההופעה, ולא מוצא מקום וסיבה לשמוח".

תגיות:גל גדותמבצע חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה