חדשות בארץ

מקורביו של אופיר ליבשטיין ז"ל סופדים: "רק ביום הכיפורים עשה מצווה. תחסר לכולנו, חבר"

ראש המועצה האזורית שער הנגב נהרג על ידי מחבלים, מקורביו ספדו לו: "איבדנו אדם מיוחד במינו, מנהיג בעל שיעור קומה שטובת תושביו היו תמיד לנגד עיניו - בחייו ובמותו"

  • כ"ג תשרי התשפ"ד
אופיר ליבשטיין (צילום: פלאש 90)אופיר ליבשטיין (צילום: פלאש 90)
אא

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין ז"ל, נהרג אתמול (שבת) בחילופי אש עם מחבלים, כאשר יצא להגן על תושבי המועצה בעת ההתקפה על היישוב. מקורביו ספדו הלילה לאיש שניסה להציל את התושבים מהתופת ושילם בחייו. מי שימלא את מקומו הוא סגן ראש המועצה, יוסי קרן.

שי חג'ג', יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים, ספד לחברו: "ביום הכיפורים שיתפתי אתכם במצווה הגדולה שעשה חברי היקר אופיר ליבשטיין למען חיילי צה"ל. עכשיו הכתה בנו הידיעה בכאב גדול על שנהרג בחילופי האש עם המחבלים בעת שהגן על היישוב. הלב נקרע. אופיר תמיד היה הראשון להגן ולשמור על תושבי המועצה. במותו - כמו בחייו - היה אופיר מופת לאיש ציבור ערכי הנאבק למען תושביו גם תוך סיכון חייו. תחסר לכולנו חבר".

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, אמר: ''הלב בוכה ומסרב להאמין. חברי היקר אופיר ליבשטיין נרצח על ידי מחבלים בעת מילוי תפקידו – להגן על תושביו. איבדנו אדם מיוחד במינו, מנהיג בעל שיעור קומה שטובת תושביו היו תמיד לנגד עיניו-בחייו ובמותו. אני מתפלל ומאחל למשפחה היקרה ולתושבים-שלא תדעו עוד צער".

שרת הפנים לשעבר, איילת שקד, אמרה: "ישראל צריכה להכות בעוצמה בחמאס ולהחזיר את ההרתעה, את שבוייה ואת כבודה. עוד ידובר על הגיבורים מהעוטף וערי הדרום שהגנו על משפחותיהם, אמהות שהגנו על ילדיהן, בנים שהגנו על הוריהם, חלקם נפלו בקרב בידיים חשופות - ביניהם אופיר ליבשטיין הגיבור".

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, ספד לליבשטיין: "תמיד כשיש משהו בדרום או כשיש התלבטות אני מתקשר לאופיר אותו אני מכיר כאדם מדהים עוד לפני שחלמנו להיות ראשי רשויות. מהיום אני כבר לא יכול. אופיר ליבשטיין, איש מלא אהבה למשפחה, למדינה, לעם - איש אופטימי עם חיוך ענק שלא יורד מהפנים. הלב נשבר עבור המשפחה היפה שלו ועבורנו - שאיבדנו איש כזה".

תגיות:יאיר לפידאיילת שקדשער הנגבאופיר ליבשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה