חדשות בארץ

נתניהו הגיע לנווה אטי"ב. את פניו קידמו שלטי ברכה

בנימין נתניהו ורעייתו חזרו הלילה לנווה אטי"ב, כשלצד שלטי המחאה נתלו גם שלטים המברכים אותו. מכת"זית הגיעה למקום

  • י"ז תשרי התשפ"ד
אילוסטרציה (Miriam Alster/Flash90)אילוסטרציה (Miriam Alster/Flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו הלילה (בין ראשון לשני) למלון פנדה ביישוב נווה אטי"ב. הם ישהו בו בחול המועד, כחודשיים לאחר החופשה הקודמת שהובילה לעימותים בין שוטרים למוחים שרצו להפגין במקום.

בזמן שבכלי התקשורת מדווחים על המחאה נגד ראש הממשלה, יש גם מי שחושב אחרת. גולשים העלו לרשתות החברתיות תמונות של שלטים שנתלו במספר מוקדים בעד נתניהו, אולם לא זכו לפרסום בתקשורת. בין היתר נכתב בהם: "ראש הממשלה נתניהו, אוהבים אותך, תהיה חזק". על שלט אחר, בכניסה לבית, נכתב: "ראש הממשלה נתניהו, ברוך הבא לנווה אטי"ב". מנגד, מפגינים נגד הממשלה טוענים כי שלטים שתלו בגנות ראש הממשלה נקרעו במהלך הלילה.

נתניהו ורעייתו הגיעו ליישוב כחצי יממה לאחר התכנון המקורי. למקום הובאה מראש גם מכת"זית, שנועדה לפיזור הפגנות. כזכור, לפני כעשרה ימים איימו במטה המאבק כי "אנחנו מתכננים לבלות את החג בנווה רודן. בואו בהמוניכם, נרדוף אותם בכל מקום!". הם הוסיפו כי "הזוג הרודני חוזר לנווה אטי"ב בסוכות. 1-6.10, לילות של שירי מחאה לתוך הלילה - וההתרגשות בשיאה! תודה למי שכבר הזמין צימר או חדר בתוך היישוב. זה הזמן להזמין צימרים/חדרים, אם אתם יכולים".

בביקורו הקודם נתניהו שהה מספר לילות במלון, שנמצא סמוך לכביש 989 שחוצה את המושב מכיוון עמק החולה למג'דל שמס. ארגוני המחאה לא הניחו לראש הממשלה לנפוש גם בצפון. הם תכננו להפגין מול בית המלון, אך המשטרה ייעדה עבורם מתחם הפגנות במרחק של שני קילומטר. הם ניסו להגיע רגלית, אך מדובר בשטח הררי וסלעי והעלייה התלולה נחסמה על ידי נוכחות אנשי משטרה ומג"ב. רק מפגינים בודדים הצליחו לחדור למקום, והם פונו במהירות.

תגיות:ראש הממשלהבנימין נתניהוהפגנות השמאלנווה אטי"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה