בינה מלאכותית AI

גלריה קסומה לסוכות: תמונות-על מופלאות עם בינה מלאכותית

הבינה המלאכותית היא לא סתם גימיק. אפשר בהחלט להיעזר בה לכל כך הרבה מטרות טובות. תתחילו לשנן מילה חדשה ב"עברית": מְג'וּנְרָטִים, כי מי יודע? אולי מחר גם אתם תצליחו לעצב גלריה מופלאה שכזו

אא

הבינה המלאכותית שפרצה לחיינו בשנה החולפת איימה על רבים מבעלי המקצוע שחשבו שהנה ייסתם עליהם הגולל והרובוטים למיניהם יחליפו אותם, אבל עם הזמן הבנו שזה רחוק משם, והבינה המלאכותית תתקשה להחליף במקרים רבים את מנגנוני המוח האנושי המורכב שקיבלנו מאלוקים. אך בעולם המתקדם והמתפתח של ימינו אפשרי לנצל את הכלים הללו להגיע לתוצאות מרהיבות בזמן קצר וביתר קלות.

לכל תופעה או לכל דבר חדש צריך לתת שם. כשהתחילו ליצור דברים באמצעות בינה מלאכותית ההנחה הייתה שבעצם הבינה מייצרת לנו משהו בעזרת פקודה שאנחנו נותנים לה, לכן המונח גִ'ינְרוּט נכנס מאד אצל משתמשי הבינה המלאכותית. מקור המונח מגיע מהמילה לחולל – GENERATE ומכאן והלאה התגלגלה לה המילה והתקבעה בהטיות העברית השונות: לְגַ'נְרֵט, מְג'וּנְרָט, אתמול גִ'ינְרַטְתִי גלריה מופלאה, וכן על זה הדרך.

איך נוכל לנצל את המצב שבו כבר יש לנו הרבה כלים מיוחדים שעושים עבודה טובה מאוד וברמה גבוהה? הדבר הנכון הוא ללמוד ולהתעדכן כל הזמן איך להשתמש בכלים הללו לתועלתנו ולטובתנו האישית. הכוונה היא לכל אחד שעוסק בתחום מקצועי כלשהו, החל מאדריכלים ומעצבים ועד טכנאי סאונד ויוצרי וידאו, אבל גם לאנשים כמוכם, שפשוט אוהבים ליצור.
כמעצבת ובונה אתרים למדתי דרך מדריכים מקצועיים שיש ברשת להשתמש במחוללי התמונות החדשים, וזה גאוני כמה זמן נחסך לי בחיפוש תמונות השראה שיתאימו לעיצובים עבור הלקוחות שלי ועבור האתרים שאני בונה להם.
יש פעמים שאפשר להחיות ולגַ'נְרֵט את ההיסטוריה באמצעות מחוללי התמונות, ואפשר גם ליצור דברים ייחודים ומקוריים לצורך עיצוב ספציפי. מדובר במשהו שלא היינו מוצאים בשום מאגר תמונות, וכך חוסכים זמן יקר ביותר על עיבוד תמונות ועל ניסיונות של שילובי תמונות בתוכנת הפוטושופ.
הבינה המלאכותית מאפשרת לקצר תהליכים, להגיע לתוצאות טובות ומרשימות יותר ממה שהיינו רגילים אי פעם, ולפרוש את כנפי המעוף והדמיון שלנו גבוה יותר עם יצירתיות פורצת גבולות שאולי היו עד אז מקובעים ושבלוניים יותר.

אשתף אתכם בתוצר שהכנתי ביום שבו התמונה של "סוף אוגוסט" עניינה כל כך הרבה אנשים. כבר אז החלטתי להתכונן לשנה החדשה וג'ינְרַטְתִי בעזרת מחולל התמונות של prome.ai  את שני כרטיסי הברכה הבאים:

מצליחים לקרוא בין העצים והפרחים את ברכת ה"שנה טובה"?

 

לקראת חג הסוכות הקרב ובא יצרתי תמונות באומנות טיפוגרפית עם שילוב של הפסוק "ושמחת בחגך", באותה תוכנה.

מצרפת פה תמונות מְג'וּנְרָטוֹת נוספות של סוכות וסממני חודש תשרי להשראה, שיצרתי באמצעות כלי הבינה המלאכותית השונים והמגוונים.

 

 

קדימה, תתחילו לְגַ׳נְרֵט בעצמכם. רק קחו בחשבון שאתם הולכים להישאב לזה מרוב קסם. שנה טובה, חתימה טובה, פתקא טבא וחג סוכות שמח לכל בית ישראל!

תגיות:חג סוכותבינה מלאכותית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה