חדשות כלכלה

חברת שטראוס הודיעה כי תשוב לפרסם בערוץ 14

לאחר כמעט חודשיים, בהם סבלה גם מחרם צרכנים, הודיעה החברה על שינוי עמדתה ביחס לפרסום בערוץ 14. המנכ"ל שי באב"ד כתב לעובדי שטראוס: "תמיד נהיה פתוחים לקבל עמדות רבות ומגוונות, ללא התערבות בתוכן". בערוץ 14 בירכו

 (צילום: David Cohen/FLASH90) (צילום: David Cohen/FLASH90)
אא

כמעט חודשיים לאחר שחברת שטראוס הודיעה כי לא תפרסם בערוץ 14, מה שהוביל לחרם צרכנים נגדה, בישרה היום (רביעי) החברה כי החליטה לחזור ולפרסם בערוץ הטלוויזיה. מנכ"ל החברה, שי באב"ד, מסר זאת לעובדי שטראוס במכתב שפרסם.

נזכיר כי החרם התחיל בסוף יולי לאחר שעפרה שטראוס, מבעלי החברה, החליטה להקפיא את תיק הפרסום שלה בערוץ 14, בעקבות דברים שנאמרו בפאנל "הפטריוטים", על ידי עו"ד ארי שמאי, שגרס כי יש לשחרר את יגאל עמיר. מאז קראו מובילי דעה בימין להחרים את חברת שטראוס ואת מוצריה.

באב"ד שיגר מכתב לעובדיו וכתב בין היתר כי "תקופה סוערת ומאתגרת במיוחד עוברת על החברה הישראלית כפי שכולנו מרגישים וחווים. כולנו תקוה שבשנה הקרובה נהיה הרבה יותר קשובים זה לזו, שנכיר תודה על כול הטוב שזכינו לו, שתמיד נקבל, נכיל ונאהב אחד את השני ללא תנאים, ונזכור תמיד כי כוחנו כחברה, כעם וכמדינה זה בעיקר ומעל הכול ה-'ביחד'".

"שטראוס היא החברה של כולכם ושל הציבור הישראלי כולו. אנחנו מחויבים לחופש הביטוי, לריבוי דעות, להקשבה ולהכלה. תמיד נהיה פתוחים לקבל עמדות רבות ומגוונות, ללא התערבות בתוכן, כמתבקש בחברה הרב גונית בישראל ובאחריותנו לעודד שיח פורה ופתוח. כל קול הוא חשוב ובעל ערך, ולעולם לא נשקיט או נעמעם קולות. ההחלטות שמתקבלות בחברה אינן נובעות מנקיטת עמדה פוליטית כזו או אחרת, גם אם חלקן התפרשו ככאלה".

בערוץ 14 התייחסו לדבריו של מנכ"ל שטראוס ואמרו: "אנו מברכים על הנאמר במכתבו של מנכ"ל שטראוס שי באב"ד שבו הבהיר, שחברת  שטראוס לא תפגע בחופש הביטוי ולא תתערב בתוכן של כלי התקשורת באשר הם. אנו מאחלים לכל עם ישראל גמר חתימה טובה וחג סוכות שמח".

תגיות:ערוץ 14שטראוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה