חדשות יהדות

וגם זה בתל אביב: רבבות התפללו ביום כיפור באוהלי התפילה של בתי חב"ד

בצל התקרית הקשה בכיכר דיזנגוף בתל אביב בכניסת יום הכיפורים, שלוחי חב"ד בעיר מדווחים על השתתפות שיא באוהלי התפילה שפעלו במהלך הצום: "אנחנו עסוקים באור, הייתה השתתפות המונית של רבבות תל אביבים בתפילות"

  • י"א תשרי התשפ"ד
(קרדיט תמונות: חב"ד תל אביב)(קרדיט תמונות: חב"ד תל אביב)
אא

בצל סערת התקרית הקשה בכיכר דיזנגוף בתל אביב, שלוחי חב"ד מדווחים על מספר שיא של רבבות מתפללים שנהרו במהלך הצום לאוהלי התפילה שהוקמו ברחבי העיר.

זה למעלה מעשור שאוהלי התפילה הפכו למסורת ולחלק בלתי נפרד מיום הכיפורים בתל אביב. לצד בתי הכנסת הקבועים הפועלים בכל השנה, ביום הכיפורים מפעילים בתי חב"ד גם בתי כנסת פתוחים במקומות ציבוריים, ואלו מקבלים אישורים מבעוד מועד לתועלת כלל גווני התושבים. 

"מצאת החג אנחנו מקבלים דיווחים מהשלוחים שמדווחים על מספר שיא של מתפללים", סיפר הרב יוסף שמואל גרליצקי, רב מרכז העיר והשליח הראשי של חב"ד בתל אביב. 

"אין ספק שהדיווח המדובר בתקשורת מצער, אבל אנחנו עסוקים באור", הוסיף הרב. "הכוס המלאה ברוך השם גדושה ומלאה. למרות האווירה הלא פשוטה, רבבות מתושבי העיר מכל הסוגים יצאו להשתתף בתפילות היום הקדוש".

השלוחים המתינו באוהלי התפילה עם צוותים, שהדריכו את המתפללים לאורך כל התפילות. בכניסה המתינו גם כיפות ומחזורים לאלה הזקוקים לכך. 

"רואים שלב ישראל ער", סיכם הרב גרליצקי, "בתמונות מצאת יום הדין אנחנו רואים את השתתפות הערה והמרגשת של התל אביבים בתפילות. עם ישראל חי!".

תגיות:יום כיפורחב"דתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה