חדשות כלכלה

בפעם הרביעית השנה: "דיפלומט" מייקרת את מוצריה ומטילה אחריות על הספקים

החברה הודיעה כי המחירים יתעדכנו כלפי מעלה אחרי החגים. לדבריה חלק מספקיה מתכוונים לעלות מחירים, "משכך ובשל הימשכות היחלשות השקל, החברה צופה כי תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

קבוצת "דיפלומט" הודיעה היום (שלישי) על כוונתה לעלות מחירים של חלק ממוצריה, אחרי החגים, בשיעור ממוצע של עד 4.01 אחוזים. מדובר בעליית מחירים הרביעית של החברה בשנה האחרונה. בחברה טוענים כי רוב המוצרים הינם כאלה שלא התייקרו עד כה.

בהודעה שנמסרה לקמעונאים נכתב ״לאור התייקרות מחירי הקנייה מספקינו, אנו נאלצים להודיע על עדכון מחיר של חלק מהמוצרים אותם אנו מפיצים. העלייה תהיה באחוז משוקלל של: טואלטיקה 4.01% ומזון 3.37%".

בין מוצרי הטואלטיקה שצפויים להתייקר: סבון כלים של פיירו, מוצרי הגיינה של אולווייז, אבקות כביסה של טייד ואריאל ועוד.

נציין כי החברה נחשבת לאחת המפיצות הגדולות במשק. בין מוצריה: ג'ילט, אוראו, היינץ, פרינגלס, טונה סטארקיסט, קפה ג’ייקובס, קלוגס, שוקולד מילקה אורל בי, פיירי, לנור ועוד.

בהודעת החברה נכתב עוד כי "למיטב ידיעתה של החברה חלק מספקיה מתכוונים להמשיך בהעלאות המחירים במהלך השנה. משכך ובשל הימשכות היחלשות השקל אל מול האירו והדולר - החברה צופה כי תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה, שאם לא תהיה לכך השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות".

"דיפלומט" העלתה מחירים בחודש יוניה אחרון בשיעור של עד 25 אחוזים. קודם לכן העלתה מחירים בחודש פברואר השנה ובנובמבר אשתקד.

 

תגיות:דיפלומטהעלאת מחירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה