פעילות הידברות

הזדמנות אחרונה לשנה החדשה

ערב יום הכיפורים, בעוד ימים ספורים ייסגר השער. לא נחמיץ את ההזדמנות האחרונה לעסקה הבטוחה לשנה טובה ומתוקה

  • ו' תשרי התשפ"ד
אא

חודש הרחמים והסליחות כבר הסתיים, שעון החול מתקתק, שנת תשפ"ד כבר כאן, פורסת את כנפיה עלינו.

יום הכיפורים קרב ובא, וכל לב יהודי נרעד בימים הללו, כל יהודי מחפש לו דרכים להכין את עצמו, בתשובה, בתפילה ובצדקה, לקראת יום החתימה, בו יתכפרו עוונותינו וייחתם גזר דיננו.

דברים פשוטים הלא המה. את זה כל אחד מאיתנו יודע. כל אחד מאיתנו מבין שהוא זקוק להרבה רחמים, להרבה זכויות ולהרבה מאוד מליצי יושר. ומי זה אשר לא יחפש לו בימים הללו להרבות זכויות? להוסיף מצוות ולקיים סגולות?

ועם ישראל עומד ומתפלל, מייחל ומבקש, להיכתב ולהיחתם בספרן של צדיקים גמורים. מזיל דמעה ומתפלל שיהיה רק שלום ושלווה בארץ, כל אחד מאיתנו מעתיר על חינוך הילדים, על ברכה בעסקים, על הפרנסה, על המזונות הקצובים לנו למשך השנה.

סגולות רבות ותפילות רבות הנחילו לנו רבותינו הקדושים, להזכיר עצמנו לחן, לחסד ולרחמים לפני המקום ברוך הוא, ולהיכתב ולהיחתם בספר חיים, שלום, שלווה ושקט, בספר של שפע, ברכה ופרנסה טובה.

זה פשוט. את זה כולנו יודעים, את זה כולנו מרגישים. זיכוי הרבים זה הסוד!

חותמים לחיים >>>>

ויש עוד משהו פשוט, ברור, שכולנו כבר יודעים ואין צורך להרחיב עליו.

בימים הקדושים הללו, יושב הקדוש ברוך הוא על כסא כבודו ומתבונן. והוא רואה אותנו, ידידי ושותפי "הידברות", העושים מאמץ כביר בכל ימות השנה להוזיל ממון ולעמוד לימין הרב זמיר כהן שליט"א ופעילי הארגון הקדוש, העמלים בכל ימות השנה להוציא יקר מזולל, להפיץ תורה, לעזור לחולים וקשישים, יתומים ואלמנות נפגעי טרור וניצולי שואה, והצלת אלפי תינוקות ממוות לחיים, ועוד והרבה אור יקרות בכל פינה בארץ ובעולם.

אין צורך להרחיב ולהסביר, מה גדולה הזכות ומה רבה הסגולה, להיות שותפים עם פעילות עצומה כזאת. הרי פשוט הוא שהקב"ה רואה אותנו דואגים לבניו, אז אין ספק שהוא יתברך גם ידאג לנו!.

עכשיו, בחודש הרחמים והסליחות וימי הדין, יש נקודת אור. יש לנו ההזדמנות לנסות ולהשתדל, לפתוח את המזל ולהפוך את הדין עלינו לטובה. כי כשאנחנו דואגים לעתיד בניו של מקום, דואגים לעתיד הרוחני של עם ישראל, זה מעורר עלינו רחמי שמים והקב"ה ינהג בנו מידה כנגד מידה!

ימים ספורים נותרו לנו להצטרף לעסקה, להיחתם לחיים!

חותמים לחיים >>>

 

ימים אחרונים בהחלט להצטרף לחתימה על הכרטיס הבטוח לשנה החדשה שתהיה טובה ומבורכת: שטר השותפות המיוחל עם כבוד הרב זמיר כהן שליט"א, עם פעילות הידברות, שטר השותפות שלנו לכתיבה וחתימה טובה.

הרב זמיר כהן שליט"א כבר חזר והבהיר כי לשטר זה יש תוקף הלכתי מלא, זוהי עסקה לכל דבר וענין בה אנו נעשים שותפים מלאים עם כל מה ש'הידברות' עושה. אין ספור זכויות ואין ספור מצוות, וכל זה שלנו, כל זה בזכותנו.

אז בואו לא נדבר על זה, בואו פשוט נעשה את זה.

חותמים עכשיו. לחיים!

או חייגו: -073-222-1212

תגיות:הידברותשטר שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה