סלבס בהתחזקות

יעל בר זוהר בטיפ חשוב: "כך תהיו אנשים טובים יותר השנה"

השחקנית והמגישה שיתפה את עוקביה במטרות שלה לשנה החדשה ("לעצור רגע בתוך המירוץ ולמצוא על מה להוקיר תודה"), והוסיפה: "זה לא צריך להיות בהבטחות שלא נצליח לעמוד בהן, אלא בצעדים קטנים"

  • ו' תשרי התשפ"ד
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יעל בר זוהר מרבה לשתף לאחרונה את עוקביה בחייה הפרטיים. היא מדברת על הזוגיות שלה ושל בעלה, גיא זוארץ, ומשתפת אותם לא פעם גם בעניינים רוחניים.

לאחרונה היא חשפה בפניהם את געגועיה ליום הכיפורים וטענה כי היא תבלה בעיקר בבית הכנסת במהלך הצום. כעת, התייחסה בר זוהר לשנה העברית החדשה. "להסתכל לתוך השנה החדשה בעיניים. להסתכל לתוך עצמנו פנימה. לעצור רגע בתוך המרוץ ולמצוא על מה להוקיר תודה", היא סיפרה על מטרותיה לקראת השנה שבדרך.

בר זוהר סיפרה כי היא רוצה "לראות מה אפשר עוד לשפר. לראות איך אנחנו מתקרבים להיות אנשים טובים יותר, כל פעם עוד קצת. זה לא צריך להיות בצעדי ענק והבטחות בומבסטיות שלא נצליח אחר כך לעמוד בהן ואז 'להתבאס' על עצמנו, אלא בצעדים קטנים, קצת ועוד קצת". לסיום היא כתבה: "אמן שהשנה כל אחד מאיתנו יוכל להגיד שהוא בתהליך לכיוון החיובי, בגרסת החיים הטובה יותר של עצמו".

לאחרונה התייחסה בר זוהר גם ליום הכיפורים. "בדיוק היום נזכרתי כמה אהבתי להיות בעזרת נשים עם סבתא ריקילנה ז"ל של גיא בימי כיפור", כתבה. "שנים ישנו אצלה ועשינו את כיפור איתה כשהיא הייתה בחיים. הייתי יושבת לידה והיא הסבירה לי איך להתפלל, מתי עומדים, יושבים, מבקשים. הרווחתי איתה הרבה זמן איכות", נזכרה בר זוהר בגעגוע". היא נשאלה איך היא מעבירה כיום את יום הכיפורים וענתה: "בבית הכנסת, משתדלת כמעט כל היום בכיפור להתפלל שם. זה גם הכי מחבר אותי למהות של יום כיפור".

בר זוהר הוסיפה בהמשך: "ביום הכיפורים אני רוצה לעשות חשבון נפש עם עצמי. איפה נפלתי. כמה רוצה להשתפר. כשהילדים היו יותר קטנים זה היה קשה, אבל אמא שלי המלאכית באה להיות עם הילדים ומאפשרת לי את זה".

תגיות:יעל בר זוהרסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה