חדשות בארץ

נתניהו ורעייתו סגרו חופשה בצפון, המפגינים שוב הקימו אוהלים

ראש הממשלה ורעייתו שרה הזמינו חופשה נוספת בנווה אטי"ב, אחרי שנותר נצור בחופשתם הקודמת. תושבי המקום זעמו פנו ללשכת ראש הממשלה ודרשו: "אל תבואו". אוהלי המחאה הוקמו מאות מטרים משם

  • ו' תשרי התשפ"ד
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הזמינו חופשה נוספת במלון בנווה אטי"ב, אך התושבים מתנגדים לבואם. כזכור, הפגנות הותירו את המושב נצור בחודש שעבר, עת ביקרו במלון. התושבים מצפון רמת הגולן פנו אתמול (רביעי) במכתב ללשכת ראש הממשלה וביקשו "לפעול לביטול ביקורם הצפוי". לטענתם, בפעם הקודמת נגרמו להם נזקים רבים.

כזכור, בביקור הקודם נתניהו הגיע למספר לילות במלון המפואר "פנדה", ממש על כביש 989 שחוצה את המושב מכיוון עמק החולה למג'דל שמס. ארגוני המחאה לא הניחו לראש הממשלה לנפוש גם בצפון הרחוק. הם תכננו להפגין מול בית המלון, אך סירבו להגיע משום שהמתחם שיועד להם על ידי המשטרה היה במרחק של שני קילומטר. הם ניסו להגיע רגלית, אך מדובר בשטח הררי וסלעי והעלייה התלולה נחסמה דרך נוכחות אנשי משטרה ומג"ב. רק מפגינים בודדים הצליחו להגיע והם פונו במהירות.

הלילה הקימו המפגינים עשרות אוהלים בשטח הפתוח, מאות מטרים מהיישוב. המשטרה לא אפשרה להם להתקדם ולא ברור מה יעשו בהמשך.

במכתב הובהר כי הנופש הקודם "חולל פגיעה מהותית בזכות התנועה המוקנית לתושבים ובזכותם לחופש העיסוק. בימים אלו מצופה היה לפעול ביתר רגישות כלפי אזרחי המדינה ולא להפגין חוסר אכפתיות כלפיהם, קל וחומר - עת מדובר באזרחים אשר כבר ספגו נזקים מהביקור הקודם".

"מרשיי טוענים כי לא התקיימה בחינה מעמיקה באשר להשפעת הביקור על האזרחים המתגוררים במושב ובכלל זה - אורחיהם, העובדים במקום ובני משפחותיהם", הוסיף עו"ד ניצן טבנקין. "לא נעשה איזון ראוי בין הזכות המוקנית לרה"מ ורעייתו, לבין זכויותיהם של הנ"ל - איזון אותו היה מצופה לבצע וכל זאת מבלי להקל ראש בזכותם של ראש הממשלה ורעייתו לנפוש בארץ".

מזכיר המושב אסף ונקרט כתב לתושבים כי בשבוע הבא תתקיים פגישה עם כל גורמי הביטחון במטרה להגיע להסכמות.

תגיות:בנימין נתניהושרה נתניהוחופשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה