חדשות בארץ

הליכוד: "מגלומניה אישית של אהוד ברק להפיל את ממשלת הימין"

בליכוד תקפו את ראש הממשלה לשעבר על התבטאותו לפיה "חלק מהאנשים יאבדו את חייהם" במהלך המחאה נגד הממשלה: "דורשים מגורמי אכיפת החוק לשים סוף להסתה הפרועה שלו"

  • ה' תשרי התשפ"ד
ברק (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)ברק (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

בליכוד הגיבו היום (רביעי) בחריפות על דבריו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שאמר בריאיון לרשת CBS כי "חלק מהאנשים יאבדו את חייהם" במסגרת המחאה נגד הממשלה והרפורמה המשפטית.

"מוביל הפגנות השמאל אהוד ברק, שהבטיח הרבה לפני הרפורמה המשפטית ש'גופות יצופו בירקון', ממשיך להסית לרצח ואומר היום ש'אנשים יאבדו את חייהם בהפגנות'", נאמר בהודעת הליכוד. "זאת לא מחאה נגד הרפורמה המשפטית, זאת רק מגלומניה אישית של אהוד ברק להפיל את ממשלת הימין ולחזור להיות ראש ממשלה בכל מחיר – כולל במחיר חייהם של אזרחים ישראלים. אנו דורשים מגורמי אכיפת החוק לשים סוף להסתה הפרועה של אהוד ברק".

בריאיון לרשת האמריקאית, ששודר הלילה, תקף ברק את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת הממשלה. "אנחנו בדרך למרי אזרחי לא אלים", אמר. "נחסום את הניסיון שלהם, נגן על ישראל כדמוקרטיה וננצח את הקרב הזה. זה אולי ייקח זמן, יהיו עליות ומורדות וחלק מהאנשים יאבדו את חייהם בדרך, אבל נביא לזה סוף – לא משנה מה המחיר".

ברק הוסיף כי "הממשלה של נתניהו לא לגיטימית ולא חוקית. הוא נואש ומבודד, נמצא מחוץ לפוקוס ולא מאוזן". לדבריו, "אנחנו נצטרך להתמודד עם עמל, זיעה ודמעות – ובתקווה לא עם דם. ייתכן שתהיה אלימות, שתמיד מגיעה מהימין".

ראש הממשלה לשעבר ציין, עם זאת, כי הוא "בטוח שבניגוד לכל האזהרות לא תהיה מלחמת אזרחים. לנתניהו אין חיילים, ואין לו רצון או יכולות לעשות זאת".

תגיות:הליכודאהוד ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה