סלבס בהתחזקות

הזמר המתחזק: "צם, מניח תפילין. אבא דתי, עם ציצית וכיפה"

אושר כהן, אחד הזמרים המבוקשים בישראל, מתחזק. בראיון הוא סיפר כי "הדת אצלנו ממש בדם" והוסיף: "אבא דתי, עם ציצית וכיפה"

  • ה' תשרי התשפ"ד
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הזמר אושר כהן מספר כי הוא מקפיד לצום, להניח תפילין וגם לשמור שבת. בראיון שערך באתר "סרוגים", לקראת צום יום הכיפורים, הוא סיפר על הזיכרונות מבית הכנסת בתקופת החגים ועל הקשר של משפחתו לדת. לאחרונה, כך מתברר, הוא מתחזק.

בשנים האחרונות כהן הפך לאחר הזמרים המבוקשים בישראל. לקראת הימים הנוראים, הוא נשאל האם הוא הולך לבית הכנסת, שומע שופר ומתכוון לצום. "ברור. בטח", השיב כהן. "צם, תפילין גם. משתדל לשמור שבת". הוא הוסיף כי "אבא שלי דתי, עם ציצית וכיפה. משפחה בין דתית למסורתית. הדת אצלנו ממש בדם".

כהן הוא לא הזמר היחיד שסיפר השבוע על החיבור המיוחד שלו ליהדות. כך למשל, השחקן אביב אלוש חבר לעומר אדם והשניים "הולידו" שיר חדש רגע לפני החג. מדובר בשיר מתוך פרויקט "ותן חלקנו", שנקרא "לא לבד". זוהי השנה החמישית ברציפות שיוצא לתקשורת שיר חדש מהפרויקט. הוא נוצר ממפגש שבועי של אמנים, שמתאחדים סביב הספר "ותן חלקנו" שיוצא במהדורה חודשית ובו קטעים מהגמרא. אדם הצטלם לאחרונה באחד ממופעיו עם תפילין וציצית. אלוש מעלה מדי שבוע פוסט העוסק בפרשת השבוע. הוא מספר כי הוא שומר שבת, מניח תפילין ודוגל במצוות "ואהבת לרעך כמוך".

תגיות:אושר כהןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה