חדשות בעולם

אין להם גבול: פעילי שמאל רכשו את הדומיין Netanyahu ויפיצו חומרים נגדו

אנשי מחאת ההייטק קנו את שורת הכתובת ויקימו אתר באנגלית: "במקום תעמולה שיקרית שהוא מפיץ לעולם ולישראלים". כמה זה הולך לפגוע בישראל?

  • ה' תשרי התשפ"ד
(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

במקביל לביקורו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארצות הברית, פעולות המחאה נגדו נמשכות. פעילי מחאת ההייטק רכשו דומיין העונה לשמו של ראש הממשלה (Netanyahu.org) ויהפכו אותו לאתר באנגלית, שיעסוק בממשלה וברפורמה המשפטית. המטרה שלהם, כמובן, היא לצאת נגד הרפורמה.

יוזמי הפעולה סיפרו לחדשות 12: "במקום תעמולה שקרית שנתניהו מנסה למכור לעולם ולישראלים, יהיו באתר עובדות על הממשלה הגזענית שלו. חוץ מביוגרפיה של האיש, יצרנו מיני ויקיפדיה על הממשלה המושחתת והקיצונית בתולדות ישראל. מבחינתנו זה שיקוף ראוי של המציאות". בימין לא אהבו כמובן את הניסיון הזה וטוענים כי הדבר עשוי לפגוע בישראל, בדיוק כמו ההפגנות שנערכות נגד ראש הממשלה בעת ביקורו בארה"ב.

ראש הממשלה עדיין נמצא הבוקר (רביעי) בארצות הברית. הוא נפגש עם המיליארדר אילון מאסק בנושא הבינה המלאכותית. הפגישה התקיימה בסן פרנסיסקו ומפגינים נגד הרפורמה המשפטית מחו נגדו במקביל. הם הקרינו על המבנה של כלא אלקטרז המפורסם את הכתובת "ברוכים הבאים ביבי", כשנתניהו מצויר שם כאסיר מאחורי סורג ובריח. הם כינו אותו "דיקטטור במנוסה".

כזכור, מוקדם יותר השבוע נתניהו תקף את המוחים נגדו. "הם חוברים לאש"ף ולאיראן", אמר. "המחאה מאורגנת וממומנת ופורמות את כל הגבולות. הם הביאו לכך שחסימת צירים וסרבנות הם דברים נורמליים. הם מוציאים את דיבתה של ישראל בעולם".

תגיות:פעילי שמאלבנימין נתינהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה