לאישה

מכל הלב: 5 רעיונות למתנות שכל מארחת תשמח לקבל

מתארחים בחג ולא רוצים להגיע בידיים ריקות? אספנו לכם טיפים מצוינים לבחירת מתנה, וגם 5 רעיונות שימושיים למתנות של הרגע האחרון, לצד מתנות מתוכננות היטב מראש

אא

אם בחג הקרוב אתם על תקן מתארחים, יתכן שכבר התחלתם לחפש מתנה למארחים שלכם. עד כמה שזה נראה פשוט, מסתבר שלא תמיד קל למצוא את המתנה המושלמת שתשמח את הצד השני. במקום "לשבור את הראש" נסו את הטיפים האלו לבחירת מתנה מוצלחת:

  • חשבו על מקבל המתנה. אם מדובר במארחת – מה היא אוהבת? במה היא עוסקת, ומה היא צריכה? אם אין לכם מושג ואין לכם איך לברר, עברו לסעיף הבא.
  • התייחסו לחג עצמו – תמיד אפשר לתת מתנה שקשורה למועד המיוחד בשנה. מתנות שקשורות לשולחן החג כמו מלחיות מהודרות, כלי הגשה וכיסוי יפה לחלה תמיד יתקבלו בברכה.
  • אל תפחדו להיות יצירתיים. מתנות מקוריות בדרך כלל מוערכות יותר. נסו לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא מתנה ייחודית.
  • אל תשכחו את עטיפת המתנה. הרושם הראשוני חשוב מאוד כשזה נוגע למתנות. הקפידו לבחור עטיפה יפה שתתאים למתנה.

ואם בכל זאת חסרים לכם רעיונות, הנה כמה שימושיים:

  1. זר פרחים: מה מרגש ומשמח יותר מלקבל זר פרחים צבעוני? בדרך כלל זו המתנה שאי אפשר לטעות איתה.

 

  1. עציץ: המארחים אוהבי צמחים? מצוין. עציץ בגודל בינוני יכול להיות תוספת נהדרת לסלון שלהם.

  1. שוקולדים או בקבוק יין:  כשממש אין שום רעיון באופק, שוקולדים ויין זו מתנה אולטימטיבית. שלבו אותם עם זר הפרחים מהסעיף הראשון, ויצאתם ידי חובת כל הדעות.

 

  1. עבודת יד: אם ניחנתם בזוג ידיים יוצרות ומוכשרות, תמיד תוכלו לגייס את הכישרון והיצירתיות לטובת מתנה אישית ומיוחדת, בתקווה שהמארחים שלכם יידעו להעריך זאת.

 

  1. כלי הגשה: כלי הגשה איכותי תמיד נחוץ בשולחן חג ושבת. מלאו אותו בקינוח / מאפה מעשה ידיכם, והרווחתם גם מצווה של עזרה למארחים. ודאו מראש מול המארחים מה חסר בשולחן ומה יעזור – האם קינוח חלבי, ואז הכלי יהיה כמובן מיועד לחלבי בהמשך, או שמא מאפה בשר, ואז אפשר לרכוש תבנית איכותית שניתנת לחימום ואפייה.

 

המתנה למארחים היא לא חובה, כמובן, אך מביעה הערכה ומשמחת. ואם אתם רוצים להיות המתארחים המושלמים שתמיד מוזמנים לחזור, קראו גם את הכתבה בקישור הזה.

תגיות:מתנהאירוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה