הום סטיילינג

3 צמחים שיכניסו לבית שלכם אווירה רעננה לכבוד השנה החדשה

שנה חדשה מסמלת עבורכם צמיחה ופריחה? הביאו זאת לידי ביטוי וקנו עציץ חי חדש לבית. צמח ירוק משגשג יכניס לבית אנרגיות חדשות ורעננות, וכמובן יוסיף יופי לכל פינה. צומחים מכאן

ירקה (צמח העכביש)ירקה (צמח העכביש)
אא

בין אם נחתה עליכם רוח צמיחה והתחדשות לכבוד ראש השנה, ובין אם חשקה נפשכם בעציץ ירוק לבית בלי סיבה במיוחדת, מצאנו לכם 3 צמחים שאתם יכולים לקנות עוד היום במשתלה. הם מעולים לגידול בתוך הבית אפילו אם אין לכם מרפסת, מסתגלים מהר לתנאי המחיה, ואפילו ממש מועילים. הם מעניקים לנו אנרגיה משמחת, מפיגים דיכאון (זה מחקרי!) ומטהרים את האוויר שאנחנו נושמים – כל זה בהשקעה של כמה עשרות שקלים לעציץ, שווה.

 

פוטוס

נתחיל עם הצמח הכי אהוב על הישראלים. הוא עניו כל כך, שלא משנה איפה תניחו אותו ומה תעשו איתו – הוא יגדל. על ארון הספרים למעלה – שמח. במדף אמצעי – שמח. על אדן החלון – מבסוט. נסו ותראו. הפוטוס ירצה מקום מואר, אבל יסתדר גם בסלון המעט אפלולי שלכם. הוא לא צריך יותר מדי טיפול, מלבד השקיה פעם בשבוע, או פעמיים, אם ממש ממש חם אצלכם בבית. והכי חשוב: הוא נחשב לצמח מטהר אוויר!  

 

ירקה (צמח העכביש)

הירקה קיבל את הכינוי "צמח העכביש" בצדק. הוא אוהב לשלוח זרועות לכל עבר, ואפילו תינוקות קטנים הוא שולח באוויר בתקווה שתשתלו אותם באדמה חדשה – כי מה עם דור ההמשך? הוא יכול לשאת תאורה חלשה, אבל מעדיף מקום מואר. יחד עם זאת הוא ממש, אבל ממש, לא אוהב שמש ישירה! היא שורפת לו את העלים ומציקה לו. הירקה אוהב השקיה, אבל אל תעמיסו עליו יותר מדי. אם נעצתם אצבע באדמה והיא יוצאת יבשה – תנו לו לשתות.

אלוורה

מי לא מכיר את הצמח הבשרני, הרפואי, הטיפולי, שכל אחד יכול לגדל אצלו בבית? חשוב לתת לאלוורה אור על אדן החלון, ולהשקות כשהאדמה ממש ממש יבשה. לאלוורה עלים בשרניים, והיא לא זקוקה למים בתדירות גבוהה. כשאתם כן משקים, דאגו לכך שהאדמה תספוג ותנקז החוצה את כל המים. האוויר אצלכם בבית יבש? לא נורא, האלוורה מסתדרת עם זה מצוין. למרות התכונות הקוסמטיות הידועות של הצמח, אל תחשבו לאכול אותו. ואם אתם רוצים להשתמש בו לצרכים קוסמטיים – עשו זאת רק לאחר שתקראו מדריך מהימן בנושא.

מכירים צמחים נוספים ששמחים לגדול אצלכם בבית? שתפו אותנו בתגובות.

תגיות:התחדשותצמחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה