חם ברשת

‏"נקו את המוח מה'שטיפה' נגד דתיים. הם לא רוצים להשתלט עליכם"

השחקן שי גולדשטיין בפוסט ויראלי לעוקביו: "בתכל'ס מה איכפת לי. אם הם רוצים בשכונות שלהם ללכת בהפרדה בחג מה איכפת לי. איך זה מפריע לי? תתחילו להיפתח אליהם ולנסות לקבל אותם עם הצרכים שלהם באהבה"

  • ד' תשרי התשפ"ד
(צילומים: משה שי, חיים גולדברג / פלאש 90)(צילומים: משה שי, חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

"בתכל'ס מה איכפת לי. אם הם רוצים בשכונות שלהם ללכת בהפרדה בחג מה איכפת לי. איך זה מפריע לי?", שאל השחקן שי גולדשטיין את עוקביו בפוסט שהעלה ערב החג, בנוגע להתעסקות התקשורת ברחוב אחד בירושלים שעורך הפרדה מוחלטת בין גברים ונשים.

"אנחנו חיים כאן ביחד וכל אחד שיחיה על פי דרכו בשכונות ובערים שלו. לא נפריע אחד לשני ולא נכפה אחד על השני. לא כפייה דתית ולא כפייה חילונית", הוסיף.

בהמשך הבהיר כי "מצידי שיהיו אוטובוסים רק לחרדים שיסעו בהפרדה ואוטובוסים לחילוניים שיתערבבו כמה שבא להם. מצידי שיהיו ארועים לחרדים בהפרדה אם בא להם, ואירועים לחילוניים... רק ככה נוכל להמשיך לקיים כאן מדינה משותפת. סובלנות לצרכיו של האחר".

לסיכום כתב לעוקביו: "נקו את המוח מה'שטיפה' שעברתם כל החיים לשנוא ולפחד מדתיים. שחררו. הם לא באמת רוצים להשתלט לכם על החיים. גם הם רוצים רק לחיות את חייהם על פי דרכם כמוכם בדיוק. בואו נאפשר אחד לשני לחיות על פי דרכו ונילחם נגד כל ניסיון כפייה. תפסיקו לפחד מהם ותתחילו להיפתח אליהם ולנסות לקבל אותם עם הצרכים שלהם באהבה. אהבה תביא אהבה. פחד ושנאה יביאו אסון על כולנו".

תגיות:חרדיםשי גולדשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה