חדשות בארץ

בערב החג: מטען חבלה התפוצץ בפארק הירקון. לא היו נפגעים

המטען התפוצץ בשעת בוקר מוקדמת שהפארק היה כמעט ריק ממבקרים. השב"כ והימ"מ עצרו מאוחר יותר שני פלסטינים החשודים בהנחתו. צה"ל תקף בצפון הרצועה

הפרות הסדר בגבול (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)הפרות הסדר בגבול (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

פיגוע גדול נמנע בערב החג. מטען חבלה התפוצץ בשישי בבוקר בפארק הירקון בתל אביב. בנס לא היו נפגעים, שכן הפארק היה כמעט ריק ממבקרים. מספר אנשים לקחו בחרדה קלה.

על מרבית פרטי האירוע הוטל צו איסור פרסום. השב"כ התיר לפרסם כי "בסביבות השעה 06:20 התפוצץ מטען חבלה בפארק. בעקבות הפיצוץ נפתחה חקירה של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל. מספר שעות לאחר הפיצוץ, בעקבות פעולות חקירה מהירות של שב"כ ומשטרה, נעצרו ע"י לוחמי ימ"מ ושב"כ שני חשודים, במוצאם מאל עזריה אך מתגוררים לסירוגין ביפו, שנעו ברכב על כביש 431. בחקירה ראשונית של החשודים בשב"כ, אחד החשודים קשר עצמו לאירוע. חקירתם נמשכת".

מאות פלסטינים התפרעו לאורך הגדר ברצועה

הפרת סדר אלימה בהשתתפות מאות מפרי סדר התקיימה מוקדם יותר היום (ראשון) בסמוך לגדר הגבול ברצועת עזה. צה"ל דיווח כי באירוע זוהו מספר מקרים של הפעלת מטענים על ידי מפרי הסדר מתוך כוונה לפגוע בחיילי צה"ל שנעו על הגדר. לוחמי צה״ל נערכו בשטח ופעלו מול הפרת הסדר האלימה באמצעים לפיזור הפגנות. זוהו מספר פגיעות.

הפרת סדר אחרת, שגם בה נעשה שימוש על ידי הפלסטינים במטעני חבלה וברימוני רסס, התקיימה ביום שישי אחר הצהריים. צה"ל הגיב באמצעים לפיזור הפגנות. בנוסף, חיל האוויר תקף עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

תגיות:רצועת עזהשב"כצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה