חדשות בעולם

כשהילדים בבית: הדוב הענק פרץ וגנב פחיות מהמקרר

הדוב השחור אוהב מאוד את הטעמים מנגו ותות, אז הוא פרץ לבית בשכונה, לקח את השתיה וברח. "מעולם לא הייתי כל כך קרוב לדוב", אמר הילד בן ה-13 שפגש אותו

  • כ"ח אלול התשפ"ג
אא

דוב בעל שלוש רגליים שנכנס לבית פרטי, פותח את המקרר, לוקח פחית שתיה ונמלט. הסצנה הזאת כאילו לקוחה מתוך תסריט מדע בדיוני, אבל האירוע הזה התרחש בימים האחרונים בפלורידה.

דוב שחור ענק נכנס לבית של משפחה באמצע היום, הציץ לתוך המקרר וגנב פחיות משקה אלכוהוליות. הדוב השחור, שכינויו הוא "טריפוד",  נצפה כמה פעמים בתוך בתים באזור לאחרונה. גם במקרים אחרים, הוא לגם משקאות מהמקרר ונמלט. "הוא לקח שלוש פחיות, שתה ויצא מאושר", ספרה אם המשפחה. "הטעם האהוב עליו זה מנגו ותות".

"מעולם לא הייתי כל כך קרוב לדוב", אמר ג'וזף דיגליו בן ה-13 בסרטון שצילם, בו נראה הדוב מסתובב בפטיו הסגור של הבית ומחפש את המקרר.

"הוא אכל את האוכל שאנחנו מחזיקים בחוץ בשביל הדגים ואז המשיך לבר. לא פחדתי כי אנחנו כבר מכירים אותו", הסבירה האם ג'וזורי. הבן הוסיף: "ברגע שראיתי אותו פותח את המקרר, פחדתי שהוא יוכל לפתוח את הדלתות כדי להיכנס ממש פנימה". הדוב, כאמור, יצא מהבית. הוא לא נלכד וממשיך להסתובב בעיירה כדי לנסות ולמצוא את המשקה האהוב עליו. זה רק עניין של זמן, מסבירים התושבים, עד שיפרוץ לבית הבא.

תגיות:דובמקרר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה