חם ברשת

מני אסייג תוקף: "בלי ספר התורה, אין תוקף למגילת העצמאות"

היוצר והבמאי בפוסט חריף נגד השמאל: "כנראה שזה מספר הכיפות בממשלת ישראל ששיבש אתכם, ואז הכרזתם על מרד מטורף". בהמשך, מנה את "רשימת ההישגים" שלהם

  • כ"ח אלול התשפ"ג
מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)
אא

"בלי הספר הזה (חלילה) לא היה תוקף ולא זכות לשום מגילה ולשום עצמאות. מי שלא מכבד את הספר הזה ולא מאמין בו - לא יכול לכבד באמת את מגילת העצמאות, וגם לא להגן עליה". כך כתב הלילה (בין רביעי לחמישי) היוצר והבמאי מני אסייג בעקבות הדיון בבג"ץ, שבו עלה לדיון נושא מגילת העצמאות.

כזכור, נציג הממשלה בדיון, עו"ד אילן בומבך, טען שלמגילת העצמאות אין תוקף משפטי מחייב. בית המשפט העליון קבע בעבר כי מגילת העצמאות היא מסמך מכונן אבל אין לו משמעות משפטית מחייבת, אלא משמעות ערכית. הדבר יצר עימות בין שני צדי המתרס - חברי כנסת מימין ומשמאל.

אסייג הצטלם עם ספר תורה וכתב: "זכותנו על הארץ הזו היא רק מתוקף ההבטחה האלוקית לאברהם, הכתובה בספר הספרים הנצחי. ‏אם אין תורה, אין קמח ואין מגילה".

עוד הוא כתב: "תשמעו, אנרכיסטים ותומכיהם: ‏לא יודע איך להגיד לכם את זה: אבל אתם לא מצילים אף מדינה מכלום ולא גואלים אף אחד משום דבר! אדרבה, אתם לא מפסיקים להרוס, לאבד ולחרב. לפני שהופעתם אי שם במסיבות ההדבקה בבלפור (בחסות בג"ץ) היו מחלוקות ואי הסכמות אבל היה פה בסך הכל בסדר, וגם אחרי פרעות בלפור התאוששנו מכם והיה די סביר, ואז הופעתם שוב כמוטציה מופרעת של פורעי בלפור, אבל אלימה והרסנית במיוחד, ועכשיו כלום לא בסדר. בגללכם. רק בגללכם".

‏אסייג הוסיף: "כנראה שזה מספר הכיפות בממשלת ישראל ששיבש אתכם, ואז הכרזתם על מרד מטורף (ומאורגן מראש) שבא 'להציל' את המדינה מידי המסוכנים המשיחיים שעלולים להכניס עוד שעה תנ"ך למערכת החינוך. הבאתם רק צרות עם אפס תועלת, ועשיתם את זה בכסף עצום שיכל לעזור לכל כך הרבה אנשים".

‏"להלן רשימת ה'ההישגים שלכם'", סיכם בציניות. "פגיעה קשה (ומכוונת) בביטחון, בכלכלה, ברפואה, בחינוך, בחרדים, במתיישבים, בזהות היהודית, ביחסי החוץ, בשמנו הטוב בעולם, באמצעות הרעל שהחדרתם, גרמתם לפילוג ושסע חסרי תקדים בתוך משפחות מאוחדות. החלשתם את מערכת החיסון שלנו כמדינה. לסיכום: עוד אלף עילות סבירות ו-2,000 שינויי ועדה למינוי שופטים לא יגרמו לאלפית מהנזק שכבר גרמתם למדינתנו היהודית האהובה! אנחנו כבר לא אותה מדינה, בגללכם! את הנזק שחוללתם כאן ייקח שנים רבות לתקן, וצריך להשתמש בכל אמצעי חוקי כדי לעצור אתכם מלהמשיך ולהזיק".

 

תגיות:ספר תורהמני אסייג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה