חדשות בארץ

ישי ריבו בהלם: "פצועי הפיגוע היו בדרך להופעה שלי"

הזמר עדכן את עוקביו: "עם ישראל מתפלל לרפואתכם, מחכה לטלפון שלכם כדי להזמין אתכם ואת המשפחה לאיפה שרק תרצו"

  • כ"ח אלול התשפ"ג
זירת הפיגוע (צילום: דוברות מבצעית מד"א, תומר ניוברג / פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: דוברות מבצעית מד"א, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

הפיגוע שלשום (שלישי) בצומת ביתות הסמוכה לחווארה גרם לפציעתם של שני בני אדם מירי לעבר רכבם. כזכור, השניים נפצעו בראשם כתוצאה מפגיעת רסיסי זכוכיות בעקבות הירי.

בבית החולים בילינסון עדכנו אמש כי פצוע אחד כבר שוחרר לביתו, וכי מצבו של השני מוגדר בינוני. במקביל לפיגוע, הזמר ישי ריבו הופיע ביישוב הר ברכה בשומרון.

לאחר ההופעה ריבו שמע כי שני הפצועים היו בדרכם להופעה. בעקבות כך, הוא פרסם פוסט ובו זעזוע מהפיגוע. "אני רוצה לאחל החלמה מהירה לשני הפצועים, אחיעד רפאל בן רחל לאה ומאיר דוד בן טליה, שמסתבר שהיו בדרך אלינו להופעה וניצלו בנס", כתב ריבו, "עם ישראל מתפלל לרפואתכם, מחכה לטלפון שלכם כדי להזמין אתכם ואת המשפחה לאיפה שרק תרצו".

ליבמן (25), בנו של סא"ל במיל' הרב יהודה ליבמן, שחזר לפני שחרורו את רגעי האימה ואמר: "150 מטר לפני הצומת קיבלנו מטח של יותר מ-40-30 כדורים, ביצעתי ירי הרתעתי לכיוון המחבלים. אנחנו מרגישים מופקרים, הגענו למצב של אוסלו ב'".

בהמשך הוא הוסיף כי "זאת הייתה תופת שאין לתאר, לא מאחל לאף אחד לעבור דבר כזה. החלון הקדמי התנפץ מהירי, כולו היה מלא חורים. ניסיתי לתת גז והאוטו אפילו לא הגיב לי לנסיעה. בתוך שנייה היינו בנס גדול. הגענו לסיטואציה שהרכב הגיב והתחלתי לפמפם, נתתי גז כמה שאני יכול, ואז הגעתי לצומת הביתות, ירדתי מהר מהאוטו ויריתי לעבר המחבלים. היו לידנו שני חיילים שביקשתי שיחפו עלינו, ולאחר מכן הגיע החובש מהיישוב עלי שטיפל בנו".

אגב, מאיר דוד הוא בנם של בנימין וטליה כהנא ז"ל, שנהרגו בעבר בפיגוע ירי ליד עפרה. ליבמן הוא אחיין של מנכ"לית מועצת יש"ע, שירה ליבמן, ושל ראש מועצת קריית ארבע חברון אליהו ליבמן.

תגיות:ישי ריבופצועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה