חדשות בארץ

בפעם השנייה בתוך פחות מיממה: דיווחים על תקיפה ישראלית בסוריה

בסוריה מדווחים הלילה על פיצוצים באזור חאמה, העיר החמישית בגודלה, זאת לאחר שאתמול דווח על תקיפה של חיל האוויר במערב המדינה

  • כ"ח אלול התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום אילוסטרציה: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

בפעם השנייה בתוך פחות מיממה,  כלי התקשורת בסוריה מדווחים גם הלילה (בין רביעי לחמישי) על פיצוצים באזור חאמה - העיר החמישית בגודלה בסוריה. לפי הדיווח בסוריה, מדובר בתקיפה אווירית שבוצעה מכיוון לבנון. מערכות ההגנה בסוריה הופעלו.

כאמור, זוהי הפעם השנייה שבה סוריה מדווחת על תקיפה ישראלית. אתמול, קצת אחרי השעה חמש בערב, כלי התקשורת בסוריה דיווחו על תקיפה ישראלית. לפי הדיווח, מערכות ההגנה הופעלו בשל כניסת חיל האוויר לשטח סוריה, באזור עיר הנמל המערבית טרטוס. דקות לאחר הדיווח הזה, במרכז הסורי לזכויות אדם הודיעו כי שלושה פעילי חיזבאללה נהרגו בתקיפה.

זה היה עיתוי חריג, משום שרוב הדיווחים על התקיפה מגיעים בדרך כלל סמוך לשעות הבוקר. בפעם האחרונה שדווח כי ישראל נכנסה לסוריה דרך הקו האווירי, זה קרה אחרי השעה ארבע לפנות בוקר - אז נטען כי ישראל הפציצה את שדה התעופה בעיר חלב, בצפון-מערב סוריה. ישראל, לפי הדיווח, חדרה לשטח סוריה מאזור הים התיכון. "היא גרמה לנזק למסלולי הנחיתה, ובעקבות כך שדה התעופה יצא מכלל שימוש", נכתב.

בחודש שעבר דיווחה סוכנות הידיעות הסורית סאנא כי ישראל תקפה באזור דמשק. משרד ההגנה הסורי טען כי ישראל ביצעה את התקיפה מכיוון רמת הגולן. עוד דווח, כי חייל סורי נפצע בתקיפה.

תגיות:תקיפהסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה