חדשות בארץ

שני נפגעים קל בפיגוע ירי באזור חווארה. מצוד אחר המחבל

שני נוסעי רכב נפצעו באורח קל מירי שבוצע לעברם. הם המשיכו בנסיעה עד צומת הביתות. צה"ל פתח בסריקות אחר היורה

חווארה. ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)חווארה. ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

שני ישראלים נפצעו הערב (שלישי) בפיגוע ירי באזור חווארה. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבל.

על פי דובר מד"א, דווח על ירי לעבר רכב בכביש 60 סמוך לחווארה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, העניקו טיפול רפואי לנפגעים ופינו אותם לבית החולים בלינסון. המדובר בפצועים כבני 30, במצב קל, בהכרה מלאה, וסובלים מפציעות קלות בראשם כתוצאה משברי זכוכיות. השניים המשיכו בנסיעה לאחר שנפגעו והגיעו עד לצומת הביתות שם חברו לכוח צה"ל.

חובש רפואת חירום במד"א עזרא פולק סיפר: "הגענו במהירות למקום וראינו רכב עם פגיעות ירי. שני הפצועים ישבו בתוך הרכב כשהם סובלים מפציעות כתוצאה מרסיסי זכוכית בראשם, ובדרך נס לא נפגעו ישירות מהירי. הענקנו להם טיפול רפואי הכולל עצירת דימומים. הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ ובסיוע כח רפואה של צה"ל פינינו אותם לבית החולים תוך המשך מתן טיפול רפואי כששניהם בהכרה מלאה".

נזכיר כי קבינט המדיני ביטחוני התכנס היום במשרד ראש הממשלה בירושלים, כדי לדון בין היתר בהיערכות כוחות הביטחון לחגי תשרי. זאת עקב מאות התרעות על כוונת ארגוני הטרור לבצע פיגועים בישראל. כחלק מההיערכות יוטל סגר על שטחי יו"ש ועל המעברים, והכוננות הביטחונית תעלה בכל המרחבים.

מלשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמסר בתום הדיון כי "ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי קיימה היום דיון בהערכת המצב לקראת חגי תשרי. ראש הממשלה נתניהו ושרי הקבינט אישרו את ההיערכות המבצעית בכלל גופי הביטחון לקראת החגים והדגישו את החשיבות למתן ביטחון ותחושת ביטחון לכלל אזרחי ישראל לתקופה זו".

תגיות:פיגועחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה