חדשות בעולם

הרפובליקנים הודיעו: פותחים בהליך להדחת הנשיא ביידן

יו"ר בית הנבחרים, קווין מקארתי, הודיע כי הוא מאשר לפתוח בחקירת הדחה רשמית נגד הנשיא האמריקני. הרקע: חשד כי סייע לבנו, באמצעות קשריו כסגן נשיא, להרוויח עשרות מיליוני דולרים בעסקיו

 ג'ו ביידן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90) ג'ו ביידן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

יו"ר בית הנבחרים האמריקני, קווין מקארתי, הודיע היום כי הוא אישר לפתוח בהליך של חקירה שתוביל להדחת נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. כך דווח ברשת .CNN

מקארתי, נציג המפלגה הרפובליקנית, מסר כי החקירה תפתח כדי לבדוק חשד כי הנשיא סייע, הן בהיותו סגנו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, ויתכן וגם בתקופת היותו נשיא מכהן, לעסקיו של בנו, האנטר ביידן.

הרפובליקנים בבית הנבחרים פרסמו בשבוע שעבר מסמכי בנק, בהם נטען כי האנטר ביידן ואחרים שאיתם עבד, הרוויחו מעל 20 מיליון דולר מעסקאות עסקיות זרות, לאחר שאביו נבחר לראשונה לסגן הנשיא ב-2008.

בתקשורת האמריקנית נטען כי ביידן האב נפגש עם כמה אנשי עסקים שניהלו עסקאות עם בנו, והחשד כאמור הוא שהפגישות הללו נועדו לסייע לבן. עם זאת הדיווחים ציינו כי עד כה לא הוצגה ראיה כלשהיא, המצביעה על כך שהנשיא הרוויח כלכלית מהעסקאות הזרות של בנו.

יו"ר הפיקוח של בית הנבחרים, ג'יימס קומר, צוטט בדיווח בארה"ב כמי שאמר: "בעת היות אביו סגן הנשיא, האנטר ביידן מכר אותו בתור 'המותג' כדי לקצור מיליונים מאוליגרכים בקזחסטן, רוסיה ואוקראינה".

תגיות:ארה"בג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה