תרבות יהודית

ברוך דיין האמת: הזמר דדי גראוכר הלך לעולמו

גראוכר, מגדולי הזמר החסידי בשנות ה-90, נפטר לאחר מאבק של מספר שנים במחלה קשה. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "משפחתנו איבדה הערב חבר יקר שאותו לעולם לא נשכח"

  • כ"ה אלול התשפ"ג
אא

הזמר ואיש העסקים דדי גראוכר הלך הערב (שני) לעולמו לאחר מאבק של מספר שנים במחלה קשה.

גראוכר (62) היה גדולי הזמר החסידי בשנות ה-90, ונודע בין היתר בשיריו "חברון", "הוא יגאל אותנו", "לך אתן" ו"כי הם חיינו". בשנת 1996 הוא השתתף בהופעה בפארק הירקון, הנחשבת לגדולה ביותר בתולדות המוזיקה החסידית בישראל, לצדם של מרדכי בן דוד ואברהם פריד. מספר המשתתפים בהופעה הוערך בכ-100 אלף איש. מאז שחלה לפני כחמש שנים הוא פרש מפעילותו כזמר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לגראוכר, ידיד המשפחה: "רעייתי שרה, יאיר, אבנר ואני, מבכים את לכתו של חברנו האהוב דדי גראוכר ז"ל. דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק. דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון. כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו".

"מי לא אהב את דדי. את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו. אנחנו בוכים הערב עם מלכה והילדים - ציפורה מרים, מיכל חנה, שירה, שני יפה, שי מאיר, אברהם אלימלך, נתן יאיר, רננה זהבה, יעקב דב, אביאל - ועם מוקיריו הרבים מספור של האיש הטוב והמופלא הזה. משפחתנו איבדה הערב חבר יקר שאותו לעולם לא נשכח. יהי זכרו ברוך".

תגיות:דדי גראוכרבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה