חדשות בארץ

התאחדות התעשיינים: לבטל את יום השבתון בבחירות המקומיות

נשיא התאחדות התעשיינים, רון תומר, פנה לשר הפנים, וטען כי הנזק שיגרם למשק כתוצאה מיום השבתון יגיע לכמיליארד וחצי שקלים: "ניתן לקיים את הבחירות גם בלעדיו"

רון תומר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)רון תומר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
אא

התאחדות התעשיינים קראה היום (שני) לבטל את יום השבתון בבחירות המקומיות, בשל הנזק הכלכלי שיגרם לדבריה למשק. להערכת ההתאחדות מדובר בכמיליארד וחצי שקלים. כך דיווח העיתון "ישראל היום".

במכתב שהפנה נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, רון תומר, לשר הפנים, משה ארבל, הוא כותב כי "אין צורך להכביר במילים על הפגיעה הקשה שעברה הכלכלה במדינה גם כך לאחרונה, ועדיין עוברת – הן בעקבות משבר הקורונה, אינפלציה בינלאומית, מחסור בעובדים לכלל ענפי התעשייה והעסקים בכלל, עליית ריביות, התייקרויות לכל שרשרת הערך ועוד. כל אלה מדגישים את חוסר ההיגיון בהשבתת המשק כולו ליום עבודה שלם, שעה שניתן לקיים את הבחירות גם בלעדיו".

לדברי תומר, המשק ספג חמישה ימי שבתון בשנים האחרונות בשל מערכות הבחירות הכלליות. "המשך העמסת הנטל על כתפי המעסיקים הפרטיים, והקטנים ובינוניים בפרט, עשויה להביא לפגיעה קשה בהם ולהכבדת הנטל הקשה ממילא עד לקריסתם. זאת כאמור ללא כל הצדקה המניחה את הדעת" - כתב.

תגיות:בחירותיום שבתון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה