חם ברשת

פוסט של אם שעברה חרם בילדותה - מרגש את הרשת

פוסט של אם שעברה חרם בילדותה זוכה לתגובות מרגשות ברשת: "קראו לי 'כבשה', ולא הגיעו לאחד מימי ההולדת שהוריי חגגו לי"

אא

פוסט של אם בשם נטלי ביטון מויאל, כובש את הרשת. 

בפוסט מתארת נטלי את הבדידות שהייתה מנת חלקה בבית הספר, ואת החרם שעברה על ידי חברותיה. 

"גם אני הייתי ילדת מטריה", היא פותחת וכותבת, בפוסט שגרף עד מהרה אלפי לייקים ותגובות. "עד כיתה ט' הייתי ילדה בודדה. בהפסקות הייתי יושבת בכיתה במקום לשחק בחוץ. הייתי כל כך שמחה שיש חופש גדול, לא בגלל שהיינו נהנים ומשתגעים. כי היה לי כיף להיות לבד בבית ולא לבד בבית ספר.

"קראו לי כבשה, ולא הגיעו לאחד מימי ההולדת שהוריי חגגו לי בכיתה ד'. אבל הכי זכור לי שתי הבנות בכיתה ח' שהציעו לי לצאת ביום העצמאות, וכשהגעתי לנקודת המפגש מרוגשת ושמחה, הן לא היו שם. מעניין מה איתן. הייתי כל כך רוצה לפגוש אותן ולומר להן 'תראו איפה אני היום'. להראות להן שהן לא הצליחו להרוס אותי, ואם אז חשבתי שאני רוצה להיעלם מהעולם בגלל הבדידות הזו, היום בזכות החוויה הזו הבנתי מי אני באמת ומה אני שווה, וכמה טוב שהיקום זכה בי.

"היום ממרום גילי אני יכולה לייעץ לכל מי שהוא ילד מטריה. תדעו לכם שזה קשה מאוד, זה נכון, אבל זה שיעור לחיים. תלמדו מזה ,תצמחו מזה, והכי חשוב תבינו בזכות זה את הערך שלכם. ושלא תטעו, זה עדיין שורט. היום אני בת 39, ולפני כל מסיבה של הילדים שלי אני תוהה עם כולם יגיעו. ברגע שאני מזהה חולשה אצל אחד מהילדים שלי אני דואגת להעצים אותם, ואני תמיד במעקב לבדוק שהם לא לבד.

"אם בעבר הייתי מורידה מבט כי התביישתי, היום אני מסתכלת עמוק לצבע של העיניים. אם בעבר הייתי נמנעת מאינטראקציה חברתית, היום אני צמאה לה. אם בעבר חשבתי שהבעיה היא אצלי,
היום אני מבינה כמה חוזק יש לי. אם את/ה ילד מטריה בעצמך תזכרו - הכוח בידיים שלכם", היא מסכמת. 

***

תגיות:חרםאםויראליילדיםפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה