חדשות בארץ

פורסמה תמונה של אלוף הפיקוד במדי נאצי - שב"כ חשף את המקור

אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס הוצג במדי נאצי בטוויטר, בשב"כ ערכו תחקיר וגילו כי מדובר ככל הנראה במקור איראני: "מדינה שמקדמת קמפיין רשתי כולל, שמטרתו לפלג את החברה בישראל"

  • כ"ה אלול התשפ"ג
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

תמונה מתוך רשת הטוויטר, בה נראה אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, במדי נאצי – גרמה לסערה ברשת. לפי הפרסום, גולשת אנונימית היא זאת שפרסמה את התמונה ולכן לא היה ברור מה המקור שלה. בעקבות הפרסום, שב"כ מבהיר כי החשבון הוא פיקטיבי המתופעל ככל הנראה על ידי איראנים.

התמונה המסיתה הופצה תוך שעות ברשתות החברתיות ואליה צורף טקסט: "יהודה פוקס הוא רודן ודיקטטור שמפעיל אמצעים דיקטטורים כדי להשתיק מי שיפרסם ביקורת נגדו". הפוסט הוסר, אך בשב"כ טוענים כי "מוערך בסבירות גבוהה כי מדובר בפרופיל פיקטיבי המתופעל על ידי גורמים איראנים. מזה זמן מקדמת איראן קמפיין רשתי כולל, שמטרתו לפלג את החברה בישראל ולערער את יציבותה, ומוערך כי פרסום התמונה היום הינו חלק מקמפיין זה".

ראש הממשלה נתניהו דרש לערוך בדיקה מקיפה. "ראש הממשלה נתניהו מגנה את ההסתה ונותן גיבוי מלא למפקדי צה"ל", נמסר מלשכת נתניהו. יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "מחזק את האלוף יהודה פוקס ולוחמיו מול ההתקפה הארסית והמרושעת כלפיו וכלפי צה"ל כולו".

תגיות:השב"כיהודה פוקס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה