חדשות בארץ

שישה עצורים בהפגנה סמוך לביתו של שר המשפטים: חולץ על ידי מאבטחים

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית כיתרו את ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין. המשטרה הגיבה בפיזורם ובהרחקתם מהמקום, השר חולץ ברכב אבטחה

חילוץ שר המשפטים מביתו (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)חילוץ שר המשפטים מביתו (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)
אא

(עדכון: 18:04)

שוטרי משטרת מחוז המרכז עצרו הבוקר (שני) שישי מפירי סדר, שניסו לחסום את הכניסה לביתו של שר המשפטים יריב לוין. המשטרה מייחסת להם עבירות של חסימת כביש ואי ציות להוראות השוטרים.

כמה עשרות מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הגיעו בשעה מוקדמת אל הרחוב בו מתגורר השר עם משפחתו בעיר מודיעין. הם החלו להרעיש וניסו לחסום את הכניסה לבית. המשטרה, שהייתה ערוכה להפגנה, הכינה מראש מתחם מסודר המרוחק כמה עשרות מטרים והורתה למפגינים להתכנס באותו מקום. כשהמפגינים לא נענו לקריאות המשטרה להתרחק מהבית ולפנות את הכביש, הגיבו השוטרים במעצרים. בשעות הערב שוחררו ששת העצורים בתנאים מגבילים. הם הורחקו מבית השר למשך 15 יום.

במשטרה הסבירו כי בהתאם להוראות החוק, ניתנה למשתתפי המחאה הוראה, מספר פעמים, לפנות את הצומת למען ביטחון משתמשי הדרך, כאשר מספר מפגינים לא נענו להנחיה ולפיכך נעצרו לחקירה והתנועה בצומת שבה לסדרה. "אפשרנו את חופש הביטוי והמחאה אבל בגבולות החוק. סוכם על מתחם מסודר שם יוכלו להפגין מבלי לפגוע בשגרת חיי התושבים" אמרו במשטרה. חלק מהמפגינים ציינו כי המשטרה עיכבה בצומת לטרון שלושה אוטובוסים שהיו בדרכם להפגנה. גורמים במשטרה הסבירו כי מפגינים החלו לרדת אל הכביש וניסו לחסום את הצומת.

שר המשפטים, שהיה צריך לצאת מהבית, חולץ ממנו מגישה צדדית והוצא מהשכונה ברכב אבטחה. מספר מפירי סדר ניסו לחסום את הרכב, על ידי השלכת פחי זבל אל הכביש, אולם הם נהדפו על ידי השוטרים.

תגיות:יריב לויןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה