חדשות בארץ

"היום עוד חיבקתי אותה": נכדתו בת החודשיים של הרב יגאל כהן נפטרה

הרופאים נאלצו לקבוע את מותה של הפעוטה, שאיבדה את הכרתה בקופת חולים בבני ברק והובהלה לבית החולים שיבא. הרב יגאל כהן ספד בדמעות: "לעולם אשאר הסבא שלה. אמרתי לבורא עולם 'תשאיר אותה בחיים כדי שאקדש את שמך בעולם', אבל גם כשלקחת אותה אני אקדש את שמך בעולם"

  • כ"ה אלול התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

טרגדיה בבני ברק: אחרי שאתמול (ראשון) בשעות הצהריים דווח כי פעוטה כבת חודשיים איבדה את הכרתה בקופת חולים בבני ברק, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. הפעוטה שנפטרה היא איילה צרף ז"ל, נכדתו של הרב יגאל כהן.

התינוקת איבדה, כאמור, את הכרתה בקופת חולים. היא פונתה למרכז הרפואי "מעייני הישועה", שם נפטרה. ההלוויה נערכה אמש בבית העלמין באלעד. זוהי נכדתו הראשונה של הרב, שבעת אחד משיעוריו הכריז על לידתה ועל כך שהפך להיות סבא בפעם הראשונה.

"היום עוד חיבקתי אותה. זה לא קל", ספד הרב יגאל כהן. "תודה לכם שבאתם לכאן, אני לא ראוי לכבוד הזה. לילדה הזאת יש הרבה זכויות בשמים. אני רוצה להגיד לכם, אחים יקרים שלי - אין לי איך להודות על הכל הטוב שהשם עשה לי. כל הטובות שעשה לי כל ימי חיי. אני מודה לך, בורא עולם, על כל החסדים שעשיתי איתי כל ימי חיי. שזכיתי להיות אבא, שזכיתי להיות סבא. ואני לעולם אשאר הסבא של איילה המתוקה, שנמצאת עכשיו תחת כנפי השכינה עם בורא עולם".

"היא ברה, היא זכה. כמה חיזוק גרמת בעולם כשנולדת איילה אהובתי, וכמה חיזוק את תגרמי גם עכשיו אחרי שהלכת", המשיך הרב. "אמרתי לבורא עולם 'תשאיר אותה בחיים כדי שאקדש את שמך בעולם', אבל גם כשלקחת אותה אני אקדש את שמך בעולם. אחים יקרים ואהובים, אנחנו נמצאים לפני ראש השנה, בראש השנה נגזר עליה להיוולד. עברו סך הכל חודשיים. בראש השנה נגזר עליה גם שתיפטר".

חובשי הצלה, בנצי הימל והערשי דויטש, סיפרו: "כשהגענו למקום עם אמבולנס הצלה, הביאו לנו תינוקת כבת חודשיים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר".

חובש בכיר אופנוען במד"א, שמעון ברדי, סיפר: "כשהגעתי למקום עם האופנוע, הפנו אותי לחדר הרופא שם פגשתי בתינוקת כבת חודשיים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלתי מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר".

תגיות:פטירההרב יגאל כהןנכדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה