חדשות יהדות

חילול השם: השליח תלש את המזוזה מפתח הבניין והשליך לפח

לאחר שנעלמה מזוזה מהכניסה הראשית של בניין מגורים בחריש, הדיירים בדקו את מצלמות האבטחה והבחינו בשליח ממוצא ערבי שתלש את המזוזה ממקומה והשליך אותה לפח: "מדובר באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה"

  • כ"ד אלול התשפ"ג
אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

במהלך השבוע האחרון נעלמה מזוזה מכניסה ראשית של בניין מגורים בעיר חריש. לאחר בדיקה של מצלמות האבטחה בבניין, התגלתה תמונה מזעזעת – שליח ממוצא ערבי שהגיע למקום על מנת לספק משלוח לדיירים בבניין, הבחין במזוזה, תלש אותה ממקומה והשליך אותה לפח. הדיירים שצפו במחזה הקשה פנו לארגון בצלמו והגישו תלונה במשטרה יחד עם התיעוד.

עו"ד מיכאל ליטווק, היועץ המשפטי של הארגון, מסר כי "מדובר בפגיעה חמורה ברגשות דת ובקודשי ישראל. התיעוד הברור מזעזע ופוגע בכל מי שנפש יהודי בקרבו. חוסר המשילות והיעדר הביטחון האישי בולטים שוב נוכח חומרת הדברים הנעשים באופן גלוי לעיני המצלמות. אני מצפה ממשטרת ישראל לאתר את החשוד, לעצור אותו ולמצות עימו את הדין".

שי גליק, מנכ"ל בצלמו מסר: "מדובר באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה. נמשיך לעקוב אחר המקרה ונדאג לזיהוי החשוד ולהבאתו לדין. אני קורא לחברת המשלוחים למסור את פרטי החשוד למשטרה ולפטרו בהקדם".

תגיות:מזוזהחדשותיהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה