סלבס בהתחזקות

בערב סליחות עם הרב יגאל כהן: עומר אדם השתתף בכתיבת ספר תורה

הזמר ממשיך לגלות עד כמה חזק הקשר שלו עם היהדות ומסורת ישראל, זאת שבוע אחרי שעלה להופעה שלו בקנדה עטוף בטלית וכיפה לבנה על ראשו

  • כ"ד אלול התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

הזמר עומר אדם ממשיך לגלות לנו עד כמה חזק הקשר שלו עם היהדות ומסורת ישראל. בסוף השבוע תועד אדם במעמד כתיבת אותיות ספר תורה. מדובר ב"ספר התורה של עם ישראל", שבוצע בהנחיית הרב דוד אברהם פרסמן.

אדם הגיע לערב סליחות ושיעור תורה של הרב יגאל כהן, שנערך בהשתתפות סלבס רבים. בסרטון שהפך ויראלי והופץ ברשת נראה אדם כשהוא לוקח חלק פעיל בשיעור וכן בכתיבת האותיות.

כזכור, בשבוע שעבר נרשם רגע מרגש במיוחד במהלך ההופעה שלו בקנדה, כאשר אדם עלה לבמה כשהוא עטוף בדגל ישראל, וכיפה לבנה לראשו. לפני כשלושה חודשים, כשהיה בעיצומו של הטיול בעולם - כתב אדם את הפוסט המרגש הבא: "חייב לשתף אתכם שאחרי הרבה זמן שאני לא בארץ וקצת מטייל בעולם, חושב, כותב, מסתובב, מקליט ועובד על האלבום החדש, יוצא לי לראות מהצד כמה העם שלנו מיוחד. איך בכל נקודה בעולם יש אנשים שמרצונם החופשי מתמקדים בלעזור ליהודים שנמצאים סביבם. אם זה בימי שישי, בשבתות, בחגים או סתם כשפשוט מישהו מבקש או צריך משהו, בכל פינה ובכל מקום בעולם. לא משנה מה שלא נעשה כולנו משפחה אחת גדולה וזו זכות שיש לנו לחיות במדינה יהודית בארץ ישראל. בקיצור, הלוואי שרק נהיה מאוחדים, שמחים ובריאים וכל השאר זה בונוס. שום דבר לא מובן מאליו".

תגיות:עומר אדםסליחותהרב יגאל כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה