חדשות בארץ

ניפץ את שמשת רכבה של אישה שילדיה הקטנים בתוכו: כתב אישום נגד מפגין שמאל

דן אהרונסון, בן 39 מתל אביב, ניפץ לפני כחודשיים שמשה אחורית של רכב, בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית סמוך לכנסת. הילדים, שישבו מאחור, לא נפגעו אך לקו בחרדה

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

הפרקליטות הגישה היום (חמישי), לבית משפט השלום בירושלים, כתב אישום נגד דן אהרונסון, בן 39 מתל אביב, שניפץ לפני כחודשיים שמשת רכב, בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית סמוך לכנסת. ברכב ישבו עת אישה ושלושת ילדיה הקטנים, שבנס לא נפגעו.

נזכיר כי ביום בו אושר החוק לצמצום עילת הסבירות, החלו מפגינים נגד הרפורמה המשפטית בהתפרעות בירושלים. מאות מהם החלו לצעוד בכביש בגין, בתהלוכה שהוגדרה על ידי המשטרה כבלתי חוקית. הם חסמו נתיב תנועה מרכזי והפריעו לכלי רכב.

במהלך הצעדה, אישה שנסעה עם שלושת ילדיה הקטנים, שישבו במושב האחורי, ניסתה לעבור בין המפגינים, אך הם חסמו את הרכב שלה בגופם. במקום התפתח עימות מילולי, לאחר שהאישה ביקשה מהם לפנות לה את הדרך אך הם סירבו וגידפו אותה.

לפתע, הנאשם "ביקש" מיתר מהמפגינים לתת לה לעבור, אך לאחר שעברה חבט עם מוט דגל בשמשה האחורית של רכבה. כתוצאה מכך התנפצה השמשה, אך בנס הילדים לא נפגעו, אם כי הם לקו בחרדה.

הנאשם אותר ונעצר על ידי שוטרים. קצין משטרה, שפעל באותו היום בכביש בגין, סיפר: "מה שהיה אתמול בכביש בגין היה הכי רחוק שיש ממחאה כחוק, אלא הפרת סדר והתפרעות אלימה לשמה. מעבר לכך שמאות מפרי הסדר פגעו משמעותית במרקם החיים של תושבי ירושלים ומשתמשי הדרך באזור, הם סירבו להתפנות, התעמתו איתנו פיזית, תקפו, התפרעו ואף השליכו לעברנו חפצים מהגובה. כל האזהרות שלנו לא הואילו ושוטרים שלנו נפצעו. השימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר היה הכרחי, וחבל שיש מי שמציג את הפרות הסדר אמש בכביש באופן מעוות לחלוטין כאילו הייתה זו הפגנה מתואמת, קצרה ושקטה ללא אלימות, שלא פגעה באיש. מדובר בהפרת הסדר מהאלימות ביותר שהיו בירושלים בתקופה האחרונה".

תגיות:כתב אישוםרפורמה משפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה