חם ברשת

חוסר רגישות: העליב מקבץ נדבות בגלל חזותו החרדית - וחטף מהרשת

פעיל שמאל כתב פוסט אכזרי: הוא העלה תמונה של אדם שביקש נדבה וציין ש"זה מה שקורה כאשר לא לומדים לימודי ליבה". הרשת לא נותרה אדישה ו"הצל" ענה: "הוא אדם מלומד ששירת בצה"ל והתרסק לאחר מות אשתו. תמצאו לי אותו, רוצה לתרום לו 2,000 שקל לחג"

  • כ"א אלול התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הפגיעה בחרדים הפכה בחודשים האחרונים לדבר שבשגרה. רבים מותקפים ברחובות רק בשל אמונתם. לא פעם נתקלנו במצב שבו אדם חרדי ספג ביקורת בשל העובדה שלא שירת בצה"ל או "קיבל כספים מהמדינה", אולם לאחר בירור קצר, לפחות בחלק מהמקרים, מתברר כי מדובר בדעה קדומה.

כך קרה אמש עם פעיל שמאל שהחליט להפיץ ברשת תמונה של מקבץ נדבות ולבזות אותו רק בשל חזותו החרדית. הרשת לא נותרה אדישה למקרה הזה, שבו אדם מושיט יד לעזרה, וסופג עלבון בשל היותו חרדי. מתחת לתמונתו של החרדי שבסך הכל ביקש נדבה נכתב: "זה מה שקורה כאשר לא לומדים לימודי ליבה. מגדל משה אביב, רמת גן, עכשיו".

"החליט לבזות מקבץ נדבות בגלל חזותו החרדית כמיטב המסורת האנטישמית", כתב "הצל". "לאחר בירור מסתבר שמקבץ הנדבות הוא אדם מלומד ששירת בצה"ל והתרסק לאחר מות אשתו". "הצל" לא נשאר אדיש לפוסט שעלה וכתב כי מי שכתב אותו הוא "אדם שפל שהחליט לנצל מצוקה של אדם עבור לייקים ושנאה". הצל סיים את דבריו ב"עכשיו עזבו את השנאה שלהם, בואו נפיץ אהבה, תמצאו לי בבקשה את האדם החרדי, אני רוצה לתרום לו 2,000 שקל לחג".

תגיות:חרדיםמקבץ נדבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה