חדשות בארץ

העיצומים בתיכונים נמשכים: אין חלוקת ציונים, בוטלו המסעות לפולין

יו"ר ארגון המורים הורה למורים להמשיך בעיצומים - למרות ההסכמות עם האוצר. רן ארז דורש לשנות את לוח החופשות ולהקדים את מועד העלאת השכר

  • כ' אלול התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

ארגון המורים ממשיך עם העיצומים: שנת הלימודים נפתחה, אבל יו"ר הארגון רן ארז ממשיך לאיים בשביתה. העיצומים בתיכונים נמשכים באופן חלקי, כשהתלמידים לא מקבלים ציונים וארז החליט להקפיא גם מסעות לפולין, למרות שאלה לא נערכים בשלב זה של השנה.

יו"ר ארגון המורים טוען כי שינוי לוח החופשות לא מקובל עליו. בנוסף, הוא דורש שהפעימה הראשונה של העלאת השכר של המורים לא תבוצע בעוד כשלושה חודשים.

כזכור, ביום חמישי הוסר האיום של ארז, אחרי שסוכם על העלאת שכרם של המורים בעוד 2000 שקל. הפעימה הראשונה, של 800 שקל, תכנס בשכר ספטמבר. אתמול הודיעו באוצר כי הפעימה הראשונה תיכנס רק בעוד 3 חודשים ותחול רטרואקטיבית, אז ארז לא מוכן לכך. בנוסף, הוא טוען כי באוצר לא הציעו מענק שיקל עליהם לקראת חודשי החגים הקרובים.

בנוגע ללוח החופשות, באוצר שינו יחד עם יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים, את הלוח - אבל מבלי להתייחס לתיכונים. ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "מיד לאחר ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים, ארגון המורים הורה למוריו להמשיך בעיצומים. המשך העיצומים והפגיעה בתלמידים לאחר הגעה להבנות אינם בגדר התנהלות מקובלת. משרד האוצר פועל כעת על מנת לגבש את כל ההסכמות לכדי הסכם קיבוצי והמשך וקורא לארגון המורים להמשיך את שיתוף הפעולה בנושא זה ללא פגיעה בתלמידים".

תגיות:ארגון המוריםתיכונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה